Ось результати розслідування
https://nbaai.gov.ua/wp-content/uploads ... dcj-ua.pdfЦитата:
Комісією були розглянуті записи з відеокамери встановленій в пілотській кабіні літака. З відеозапису чітко видно, що під час набору висоти сталася зміна обертів гвинта (комісія вважає, що сталося падіння обертів
гвинта, вірогідно, через припинення роботи двигуна літака). В подальшому членами комісії спостерігалися наступні дії екіпажу: правий пілот, який пілотував літаком на злеті, виконує різкий розворот в ліво зі знижуванням, в
той же час пілот, що знаходився на лівому пілотському сидінні миттєво тягнетця рукою вниз, під приборну дошку, де розташований кран переключення паливних баків.
...
Враховуючі виявлені обставини та інформацію отриману в ході розслідування, комісія прийшла до висновку, що найбільш вірогідно події розгортались наступним чином: останні польоти виконувались з паливним
краном переключеним на правий бак. При виконанні наступного польоту, через закінчення палива в баку правого крила постачання його до двигуна закінчелось та він зупинився.
Зупинка двигуна через короткий час після злету на низькій висоті не дала часу, а лісосмуга попереду можливості сісти перед собою