Форум Privat Aero
http://forum.privat.aero/

Львівщина ...
http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=12&t=1466
Страница 1 из 1

Автор:  Petro [ 04 окт 2015, 19:15 ]
Заголовок сообщения:  Львівщина ...

http://m.tyzhden.ua/News/147912
Так добре було без таких новин, але, на жаль, знову трагедія.
Відлетіли хлопці в кращий світ. Нехай господь їх зустріне. Вічна пам'ять.

Автор:  Owner of Yellow [ 05 окт 2015, 09:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львівщина ...

Кто цуневский пилот?

Автор:  snikiforov [ 23 янв 2016, 21:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львівщина ...

04.10.2015 о 12:40 при
виконанні польоту в зоні No 2 ЗПМ
«Цунів» на літаку ZODIAC CH601 XL
UR-POSA, КПС виконував заборонені
для цього літака фігури вищого
пілотажу. На висоті 600м КПС перевів
літак на зниження для його розгону.
Після набору необхідної швидкості, він
виконав одну «висхідну бочку»
закінчивши вивід літака на висоті
приблизно 300м. Після чого почав
виконання наступної «висхідної бочки».
КПС перевів літак на зниження для розгону літака пролетів над озером та очевидцями події які ловили рибу на озері поблизу лісу, на висоті приблизно 10- 15м після чого енергійно перевів літак у набір висоти з одночасним виконанням «бочки». На висоті приблизно 100-120м за показами очевидця у літака склалися
консолі крила, тобто силова конструкція центроплану крила зруйнувалася у польоті, консолі крила склалися з втратою підйомної сили. У процесі руйнування силової конструкції в повітрі у літака зруйнувалися паливні баки, пальне вилилось з них, внаслідок чого живлення двигуна припинилося, двигун вимкнувся. Літак обертаючись ліворуч, впав на землю вертикально вниз та повністю зруйнувався. Через вилив палива у польоті, пожежі на землі не
сталося. Внаслідок катастрофи пілот та особа, що перебувала на його борту, загинули.
Під час проведення розслідування комісія зробила висновки про таке:
- КПС мав дійсне свідоцтво пілота;
- рівень професійної підготовки КПС до виконання даного польоту
відповідав встановленим вимогам;
- наявність у крові КПС етилового спирту в кількості 0,35 проміле;
- технічне обслуговування літака ZODIAC CH601 XL UR-POSA
виконувалося у відповідності до вимог діючих документів;
- підготовкою літака до польоту займався КПС;
- в результаті огляду літака, двигуна, повітряного гвинта, показів
приладів, кроків авіаційної події та свідчень свідків, комісія з розслідування прийшла до висновку, що до моменту виконання КПС фігур вищого пілотажу літак та його двигун були справні;
- виконання КПС заборонених для цього фігур вищого пілотажу привели до руйнування силової конструкції літака в повітрі;
- навігаційні засоби, оснащеність органів ОПР та аеродрому засобами РТЗ ОПР та радіотехнічне забезпечення ОПР не вплинули на причини виникнення та наслідки авіаційної події;
- засоби зв’язку не вплинули на виникнення та наслідки авіаційної події;
- погодні умови не вплинули на виникнення та наслідки авіаційної події;
- на літаку не було встановлено будь-яких бортових реєстраторів, що не
дало змоги комісії більш детально проаналізувати розвиток
катастрофічної ситуації.
Згідно з висновком комісії з розслідування на виникнення катастрофи
вплинули наступні причини та фактори:
- Наявність у крові КПС етилового спирту в кількості 0,35 проміле;
- порушення КПС вимог діючих експлуатаційних документів стосовно
заборони виконання будь-яких фігур вищого пілотажу на літаку ZODIAC CH601 XL UR-POSA, що призвело до руйнування силової конструкції крила літака в польоті.
Фактор: людський (пілот). Рекомендації:
 ТСО України:
- Розробити інструкцію, на підставі наказів Державіаадміністрації від 05.02.2007(2015) No 55 та від 30.01.2009 No 70 щодо проведення вибіркового медичного тестування пілотів які мають свідоцтва приватних пілотів перед польотом;
- Організувати контроль за роботою пілотів, що виконують польоти з ЗПМ ТСО України, який зміг би забезпечити неможливість вживання алкоголю при виконанні ними польотів.
 Експлуатантам та власникам ПС авіації загального призначення, в тому числі легких, надлегких, аеростатичних та аматорських ПС дотримуватися вимог Повітряного кодексу України та Авіаційних правил України щодо:
- Вивчення вимог КЛЕ літаків, на яких вони виконують польоти, щодо обмежень їхньої льотної експлуатації;
- Регулярно проводити записи у льотні книжки.

Автор:  305 [ 25 янв 2016, 16:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львівщина ...

Печально конечно.
не пойму каким боком тут ТСО? Только потому, что аэродром принадлежит ТСО? "Разработать инструкцию для проведения выборочного медосмотра..." Это как? Это вроде как на дорогах есть полиция, которая уполномочена контролировать и у которой есть описанные процедуры как надо действовать, а мы тут щас еще дружинников поставим.
Вот интересно, как за бугром, кто а как может меня проверить? В том числе на алкоголь?

Автор:  Горелов [ 26 янв 2016, 11:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львівщина ...

ну им же надо что-то написать. мы все еще остаемся процедурно-ориентированными, вместо результат-ориентированными, вот и рожают они такие опусы по каждому поводу

Автор:  LELS [ 27 янв 2016, 18:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львівщина ...

Спассистемы на самолете не было ? Она,возможно, могла-бы помочь. А выборочный медосмотр......?Даже обязательный сплошной (как в Казани,например,) не всегда предотвращает трагедию.!

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/