Форум Privat Aero
http://forum.privat.aero/

Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Клемін)
http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=12&t=1857
Страница 1 из 1

Автор:  u2fly [ 20 май 2020, 12:55 ]
Заголовок сообщения:  Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Клемін)

1 травня 2020 року в районі аеродрому "Кам'янка" зазнав катастрофи літак Grumman American AA-5 Traveler (r/n UR-DCJ), внаслідок якої загинув екіпаж літака.
  • Запис в ASN Database - https://aviation-safety.net/wikibase/235647
    Aviation Safety Network писал(а):
    A Grumman American AA-5 Traveler crashed, while going around at Kamyanka Airfield (UA-0070), Ukraine.
    Both occupants died after a post-impact fire erupted.
  • Допис Харківского аероклубу ім.В.С. Гризодубовой:
    Харківский аероклуб ім.В.С. Гризодубовой писал(а):
    Харьковский аэроклуб выражает соболезнования родным и близким погибших в авиакатастрофе легкомоторного самолета Grumman AA-5.

    Сегодня, 1 мая, около 16.26 в Днепропетровской области недалеко от села Слобожанское, выполняя полет в районе ВПП «Каменка», упал четырехместный легкомоторный самолет Grumman AA-5 с бортовым номером UR-DCJ. На борту находились два человека. Оба погибли.

    ...

    На борту находился опытный пилот Сергей Горшенин и второй пилот Павел Клемин.
    Выражаем соболезнования родным и близким погибших.

    ...

    Справка.

    Горшенин Сергей Геннадьевич – главный летный инструктор FTO/TRTO АК «Авиа-Союз», пилот-инструктор FI; пилот-экзаменатор FE; экзаменатор инструкторов FIE; чемпион Украины по пилотажу; преподаватель теоретических дисциплин. Во время авиационных фестивалей «Свободное небо» на аэродроме «Майское» выступал на Acroduster TОО SA750.

    ...
  • Допис ФЛСУ - https://www.facebook.com/AirSportFedera ... 7495833584
    Федерація Літакового Спорту України писал(а):
    Вчера, 1 мая, не стало наших друзей-авиаторов Сергея Горшенина и Павла Клемина. Они ушли из жизни в результате катастрофы на площадке "Каменка".

    Федерация Самолетного Спорта Украины приносит свои искренние соболезнования родным и близким. Разделяем Вашу утрату.

    Небо забирает лучших.

Автор:  yurnov [ 02 сен 2021, 15:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Кле

Ось результати розслідування https://nbaai.gov.ua/wp-content/uploads ... dcj-ua.pdf

Цитата:
Комісією були розглянуті записи з відеокамери встановленій в пілотській кабіні літака. З відеозапису чітко видно, що під час набору висоти сталася зміна обертів гвинта (комісія вважає, що сталося падіння обертів
гвинта, вірогідно, через припинення роботи двигуна літака). В подальшому членами комісії спостерігалися наступні дії екіпажу: правий пілот, який пілотував літаком на злеті, виконує різкий розворот в ліво зі знижуванням, в
той же час пілот, що знаходився на лівому пілотському сидінні миттєво тягнетця рукою вниз, під приборну дошку, де розташований кран переключення паливних баків.
...
Враховуючі виявлені обставини та інформацію отриману в ході розслідування, комісія прийшла до висновку, що найбільш вірогідно події розгортались наступним чином: останні польоти виконувались з паливним
краном переключеним на правий бак. При виконанні наступного польоту, через закінчення палива в баку правого крила постачання його до двигуна закінчелось та він зупинився.


Зупинка двигуна через короткий час після злету на низькій висоті не дала часу, а лісосмуга попереду можливості сісти перед собою :(

Автор:  Sasha [ 08 сен 2021, 17:04 ]
Заголовок сообщения:  Re: Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Кле

yurnov писал(а):
Ось результати розслідування https://nbaai.gov.ua/wp-content/uploads ... dcj-ua.pdf

Цитата:
Комісією були розглянуті записи з відеокамери встановленій в пілотській кабіні літака. З відеозапису чітко видно, що під час набору висоти сталася зміна обертів гвинта (комісія вважає, що сталося падіння обертів
гвинта, вірогідно, через припинення роботи двигуна літака). В подальшому членами комісії спостерігалися наступні дії екіпажу: правий пілот, який пілотував літаком на злеті, виконує різкий розворот в ліво зі знижуванням, в
той же час пілот, що знаходився на лівому пілотському сидінні миттєво тягнетця рукою вниз, під приборну дошку, де розташований кран переключення паливних баків.
...
Враховуючі виявлені обставини та інформацію отриману в ході розслідування, комісія прийшла до висновку, що найбільш вірогідно події розгортались наступним чином: останні польоти виконувались з паливним
краном переключеним на правий бак. При виконанні наступного польоту, через закінчення палива в баку правого крила постачання його до двигуна закінчелось та він зупинився.


Зупинка двигуна через короткий час після злету на низькій висоті не дала часу, а лісосмуга попереду можливості сісти перед собою :(


вот зачем писать про то, про что вообще даже близко не в теме...

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/