Форум Privat Aero http://forum.privat.aero/ |
|
Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Клемін) http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=12&t=1857 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | u2fly [ 20 май 2020, 12:55 ] |
Заголовок сообщения: | Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Клемін) |
1 травня 2020 року в районі аеродрому "Кам'янка" зазнав катастрофи літак Grumman American AA-5 Traveler (r/n UR-DCJ), внаслідок якої загинув екіпаж літака.
|
Автор: | yurnov [ 02 сен 2021, 15:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Кле |
Ось результати розслідування https://nbaai.gov.ua/wp-content/uploads ... dcj-ua.pdf Цитата: Комісією були розглянуті записи з відеокамери встановленій в пілотській кабіні літака. З відеозапису чітко видно, що під час набору висоти сталася зміна обертів гвинта (комісія вважає, що сталося падіння обертів гвинта, вірогідно, через припинення роботи двигуна літака). В подальшому членами комісії спостерігалися наступні дії екіпажу: правий пілот, який пілотував літаком на злеті, виконує різкий розворот в ліво зі знижуванням, в той же час пілот, що знаходився на лівому пілотському сидінні миттєво тягнетця рукою вниз, під приборну дошку, де розташований кран переключення паливних баків. ... Враховуючі виявлені обставини та інформацію отриману в ході розслідування, комісія прийшла до висновку, що найбільш вірогідно події розгортались наступним чином: останні польоти виконувались з паливним краном переключеним на правий бак. При виконанні наступного польоту, через закінчення палива в баку правого крила постачання його до двигуна закінчелось та він зупинився. Зупинка двигуна через короткий час після злету на низькій висоті не дала часу, а лісосмуга попереду можливості сісти перед собою |
Автор: | Sasha [ 08 сен 2021, 17:04 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Катастрофа r/n UR-DCJ (R.I.P. Сергій Горшенін, Павло Кле |
yurnov писал(а): Ось результати розслідування https://nbaai.gov.ua/wp-content/uploads ... dcj-ua.pdf Цитата: Комісією були розглянуті записи з відеокамери встановленій в пілотській кабіні літака. З відеозапису чітко видно, що під час набору висоти сталася зміна обертів гвинта (комісія вважає, що сталося падіння обертів гвинта, вірогідно, через припинення роботи двигуна літака). В подальшому членами комісії спостерігалися наступні дії екіпажу: правий пілот, який пілотував літаком на злеті, виконує різкий розворот в ліво зі знижуванням, в той же час пілот, що знаходився на лівому пілотському сидінні миттєво тягнетця рукою вниз, під приборну дошку, де розташований кран переключення паливних баків. ... Враховуючі виявлені обставини та інформацію отриману в ході розслідування, комісія прийшла до висновку, що найбільш вірогідно події розгортались наступним чином: останні польоти виконувались з паливним краном переключеним на правий бак. При виконанні наступного польоту, через закінчення палива в баку правого крила постачання його до двигуна закінчелось та він зупинився. Зупинка двигуна через короткий час після злету на низькій висоті не дала часу, а лісосмуга попереду можливості сісти перед собою вот зачем писать про то, про что вообще даже близко не в теме... |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |