Форум Privat Aero
http://forum.privat.aero/

Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.
http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=15&t=1835
Страница 1 из 3

Автор:  Toris [ 07 окт 2019, 19:43 ]
Заголовок сообщения:  Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Літак Pipistrel Alpha Electro вже випускається серійно

Сертифікований електричний трейнер.



https://www.pipistrel.ad/training/alpha-electro

https://www.pipistrel-usa.com/alpha-electro/

Автор:  Yakovlyev [ 07 окт 2019, 22:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Берите - всего то 137500 долларов США в базе. :)

Автор:  Toris [ 07 окт 2019, 22:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

А якщо електричний "Аеропракт" на базі А-22 чи А-32? Якою буде вартість?

Автор:  Sasha [ 07 окт 2019, 23:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

это который летает 1 час а потом 4 на зарядке должен стоять (при обычной зарядке)?
или улучшили характеристики?

Автор:  Toris [ 08 окт 2019, 07:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Пишуть, що на зарядку необхідно 1 год 20 хв або 5 хв на заміну батареї.

UPD: Ого! Пишуть, що такий літак зменшує вартість навчання на 70%!
Двигун 85 кВт, акумулятори 17 кВт/год. За годину польоту бере електрики на USD3.00.
Повністю заряджених акумуляторів вистачає на 1 годину польоту + 30 хвилин резерву.

Юрій Володимирович, робіть електролітак, поки ринок гарячий. Маєте найкраще виробництво, найкращий ринок збуту - сам Бог велить Вам випустити та сертифікувати електричну модель для авіаційних шкіл.

Автор:  Sasha [ 08 окт 2019, 09:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт....

ну а экономия на примере эелектромобилей сомнительная пока - большая стоимость электромобиля отбивается только через 5-7 лет - к тому моменту наркывается батарея....и новые расходы - може тут другая технология какая

Автор:  Toris [ 08 окт 2019, 11:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Sasha писал(а):
не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт....
Хрін їх знає... І двигун якийсь занадто легкий (14 кг) для такої потужності... Втім, реальні дані можуть відрізнятись від маркетингових. :) https://www.pipistrel-aircraft.com/airc ... /#tab-id-2

Cтосовно літаків "Аеропракт", то пам'ятаю, що Юрій Володимирович десь тут на форумі дописував про А-40, що на швидкості 120 км/год витрати палива склали 4 чи 5 літрів на 100 км або 4,8-6 л/год. Вважаючи, що ККД правовірного бензинового двигуна Rotax 0,25 (25%), на корисну роботу піде 1,2-1,5 л бензину, що складе 55-69 МДж.

В годині 3600 секунд. Взнаємо реальну механічну потужність двигуна для обох значень:
58000000/3600=15278 Дж/с або 15,3 кВт.
69000000/3600=19167 Дж/с або 19,2 кВт.

Рахуємо, що ККД електродвигуна 0,9 і контролера 0,9, приймемо ККД електровтрат 0,81 (81%).
Отримуємо необхідну ємність акумулятора?

15,3/0,81= 18,9 кВт/год. Із запасом 0,5 години буде 28,35 кВт/год.
19,2/0,81=23,7 кВт/год. Із запасом 0,5 години буде 35,55 кВт/год.

При щільності енергії LiFePO4-акумуляторів 190–250 Вт*год/кг отримаємо масу акумулятора від 28,35/0,25=113,4 кг в кращому випадку до 35,55/,19=187 кг у гіршому випадку.

Це приблизні розрахунки "на коліні" для унікального карбонового А-40. Енерговитрат на зліт не знаю, тому не рахував.
Для зменшення енерговитрат можна збільшити площу крила або зробити з А-22 біпланчик. :) https://uk.wikipedia.org/wiki/Aeroprakt_A-22

Автор:  Sasha [ 08 окт 2019, 13:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Toris писал(а):
Sasha писал(а):
не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт....
Хрін їх знає...


все здорово, но как-то цифры как минимум в 2-2.5 раза не сходятся поемокости и расходу энергии

а полчаса кругов и потом или заряжаться минимум полтора часа при наличии мощной редкой зарядки или передергивать батареи которые сверху стоят под 30тыс зелени при том что аппарат уже на 30 тыс дороже бензинового- это мягко говоря пока как-то не понятно

плюс по 5-6-7 зарядок в день убъют батарею оочень быстро ии снова плати 30 тыс....

- все как с электромобилями пока к сожалению

Автор:  Toris [ 08 окт 2019, 13:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

1. Резерв у 30 хв забезпечить неповний розряд батареї, внаслідок чого тривалість життя батарей буде довгим, як у Chevrolet Volt.
2. LFP-акумулятори мають 2000-7000 циклів до втрати 20% ємності. https://ru.wikipedia.org/wiki/Литий-железо-фосфатный_аккумулятор
3. А ще такі акумулятори не бояться холоду та морозів.

І взагалі, мої розрахунки мають так звану "інженерну точність": +/- 100%. :)
Порядок отриманих чисел вказує на можливість практичної реалізації.

Думаю, нічого фатального немає, окрім вартості нового виробу в цілому.

Автор:  Sasha [ 08 окт 2019, 14:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати.

Toris писал(а):
1. Резерв у 30 хв забезпечить неповний розряд батареї, внаслідок чого тривалість життя батарей буде довгим, як у Chevrolet Volt.
2. LFP-акумулятори мають 2000-7000 циклів до втрати 20% ємності. https://ru.wikipedia.org/wiki/Литий-железо-фосфатный_аккумулятор
3. А ще такі акумулятори не бояться холоду та морозів.

Думаю, нічого фатального немає, окрім вартості нового виробу в цілому.


1. Длительность долгая - это сколько? по статистике от 5 до 7 лет максимум - как раз когда только окупился агрегат НО см ниже:
2. за год такой аппарат будет иметь окло 1500 циклов зарядки в клубном режиме и около 4000 в учебной школе - т.е. в школе он больше полутора лет не протянет - тратить по 30 тыс раз в полтора года только на батарею?
3.про не боятся холода - это сказки - емкость падает почти в 2 раза - особенно учитывая падение температуры с высотой

Страница 1 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/