Sasha писал(а):
Toris писал(а):
А де дивитись ціни на акуми?
да где угодно посмотрите... плюс минус 10% роли не играют по цене
Та ж дайте сцилочку адекватну, бо електротему я не моніторю вже кілька років.
Sasha писал(а):
главное разобраться как батарея емкостью ну максимум 20-21 кВТ*Ч обеспечивает часовой полет, на который нужно ну мимнимум 40кВт при двигателе в 60кВт
То вже деталі, хай цим фахівці займаються: профілі підбирають, покращують якість і т.д.
Sasha писал(а):
так же надо учесть стоимость быстрой (мощной) зарядной станции... ну минимум 20 тыс зелени еще а то и 30
А як Ви рахували "зарядну станцію", що вийшли на таку суму? Якщо Ви звертали увагу, то двигун літака розрахований на промисловий 3-фазний стандарт 380В. Що натякає на напругу акумуляторів близько 220В. Тобто маємо прості випрямлювачі напруги по типу "діодний міст". Зрозуміло, що я дуже сильно спрощую, але струми при цьому цілком адекватні виходять, нормальний зварювальний апарат, зовсім не за 30000 у.о. Можна возити його на борту чи включати в комплект, щоби не сертифікувати окремо.