Форум Privat Aero http://forum.privat.aero/ |
|
Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=15&t=1835 |
Страница 1 из 3 |
Автор: | Toris [ 07 окт 2019, 19:43 ] |
Заголовок сообщения: | Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Літак Pipistrel Alpha Electro вже випускається серійно Сертифікований електричний трейнер. https://www.pipistrel.ad/training/alpha-electro https://www.pipistrel-usa.com/alpha-electro/ |
Автор: | Yakovlyev [ 07 окт 2019, 22:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Берите - всего то 137500 долларов США в базе. ![]() |
Автор: | Toris [ 07 окт 2019, 22:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
А якщо електричний "Аеропракт" на базі А-22 чи А-32? Якою буде вартість? |
Автор: | Sasha [ 07 окт 2019, 23:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
это который летает 1 час а потом 4 на зарядке должен стоять (при обычной зарядке)? или улучшили характеристики? |
Автор: | Toris [ 08 окт 2019, 07:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Пишуть, що на зарядку необхідно 1 год 20 хв або 5 хв на заміну батареї. UPD: Ого! Пишуть, що такий літак зменшує вартість навчання на 70%! Двигун 85 кВт, акумулятори 17 кВт/год. За годину польоту бере електрики на USD3.00. Повністю заряджених акумуляторів вистачає на 1 годину польоту + 30 хвилин резерву. Юрій Володимирович, робіть електролітак, поки ринок гарячий. Маєте найкраще виробництво, найкращий ринок збуту - сам Бог велить Вам випустити та сертифікувати електричну модель для авіаційних шкіл. |
Автор: | Sasha [ 08 окт 2019, 09:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт.... ну а экономия на примере эелектромобилей сомнительная пока - большая стоимость электромобиля отбивается только через 5-7 лет - к тому моменту наркывается батарея....и новые расходы - може тут другая технология какая |
Автор: | Toris [ 08 окт 2019, 11:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Sasha писал(а): не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт.... Хрін їх знає... І двигун якийсь занадто легкий (14 кг) для такої потужності... Втім, реальні дані можуть відрізнятись від маркетингових. ![]() Cтосовно літаків "Аеропракт", то пам'ятаю, що Юрій Володимирович десь тут на форумі дописував про А-40, що на швидкості 120 км/год витрати палива склали 4 чи 5 літрів на 100 км або 4,8-6 л/год. Вважаючи, що ККД правовірного бензинового двигуна Rotax 0,25 (25%), на корисну роботу піде 1,2-1,5 л бензину, що складе 55-69 МДж. В годині 3600 секунд. Взнаємо реальну механічну потужність двигуна для обох значень: 58000000/3600=15278 Дж/с або 15,3 кВт. 69000000/3600=19167 Дж/с або 19,2 кВт. Рахуємо, що ККД електродвигуна 0,9 і контролера 0,9, приймемо ККД електровтрат 0,81 (81%). Отримуємо необхідну ємність акумулятора? 15,3/0,81= 18,9 кВт/год. Із запасом 0,5 години буде 28,35 кВт/год. 19,2/0,81=23,7 кВт/год. Із запасом 0,5 години буде 35,55 кВт/год. При щільності енергії LiFePO4-акумуляторів 190–250 Вт*год/кг отримаємо масу акумулятора від 28,35/0,25=113,4 кг в кращому випадку до 35,55/,19=187 кг у гіршому випадку. Це приблизні розрахунки "на коліні" для унікального карбонового А-40. Енерговитрат на зліт не знаю, тому не рахував. Для зменшення енерговитрат можна збільшити площу крила або зробити з А-22 біпланчик. ![]() |
Автор: | Sasha [ 08 окт 2019, 13:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Toris писал(а): Sasha писал(а): не очень понимаю как аккумуляторы емкостью 17кВТЧ могут обеспечивать час полета на который нужно ну минимум 40кВт.... Хрін їх знає...все здорово, но как-то цифры как минимум в 2-2.5 раза не сходятся поемокости и расходу энергии а полчаса кругов и потом или заряжаться минимум полтора часа при наличии мощной редкой зарядки или передергивать батареи которые сверху стоят под 30тыс зелени при том что аппарат уже на 30 тыс дороже бензинового- это мягко говоря пока как-то не понятно плюс по 5-6-7 зарядок в день убъют батарею оочень быстро ии снова плати 30 тыс.... - все как с электромобилями пока к сожалению |
Автор: | Toris [ 08 окт 2019, 13:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
1. Резерв у 30 хв забезпечить неповний розряд батареї, внаслідок чого тривалість життя батарей буде довгим, як у Chevrolet Volt. 2. LFP-акумулятори мають 2000-7000 циклів до втрати 20% ємності. https://ru.wikipedia.org/wiki/Литий-железо-фосфатный_аккумулятор 3. А ще такі акумулятори не бояться холоду та морозів. І взагалі, мої розрахунки мають так звану "інженерну точність": +/- 100%. ![]() Порядок отриманих чисел вказує на можливість практичної реалізації. Думаю, нічого фатального немає, окрім вартості нового виробу в цілому. |
Автор: | Sasha [ 08 окт 2019, 14:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Pipistrel Alpha Electro. Треба брати. |
Toris писал(а): 1. Резерв у 30 хв забезпечить неповний розряд батареї, внаслідок чого тривалість життя батарей буде довгим, як у Chevrolet Volt. 2. LFP-акумулятори мають 2000-7000 циклів до втрати 20% ємності. https://ru.wikipedia.org/wiki/Литий-железо-фосфатный_аккумулятор 3. А ще такі акумулятори не бояться холоду та морозів. Думаю, нічого фатального немає, окрім вартості нового виробу в цілому. 1. Длительность долгая - это сколько? по статистике от 5 до 7 лет максимум - как раз когда только окупился агрегат НО см ниже: 2. за год такой аппарат будет иметь окло 1500 циклов зарядки в клубном режиме и около 4000 в учебной школе - т.е. в школе он больше полутора лет не протянет - тратить по 30 тыс раз в полтора года только на батарею? 3.про не боятся холода - это сказки - емкость падает почти в 2 раза - особенно учитывая падение температуры с высотой |
Страница 1 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |