yuriydnepr, дякую за запитання.Наш 
каркас ангару для літака виготовлений заводом, котрий має 
47 років досвіду металообробки, а також розробки і виготовлення металоконструкцій.
Каркас постачається у вигляді 
заґрунтованих зварних металоконструкцій, котрі призначені для монтажу силами Замовника 
без застосування зварювальних робіт. 
Ми обрали саме такий підхід, щоби 
надати  Вам, як нашому Замовнику, якомога ширші можливості у виборі кольору, виду і способу нанесення захисного антикорозійного покриття каркасу відповідно до ваших потреб, умов і естетичних уподобань.
Також це дозволяє Вам, як Замовнику, 
зекономити на можливому відновленні захисного антикорозійного покриття. 
(наприклад, при пошкодженні під час монтажу) Каркас ангару монтується шляхом болтового з'єднання конструкцій за 1-2 дні.
Ще за 1-2 дні на каркас вкладається обраний Вами покрівельний матеріал.
В конструкцію закладено певні особливості, завдяки яким власник і експлуатант ангару, зображеного на фото вгорі, відмічає відсутність утворення конденсату всередині змонтованого ангару.
Експлуатанта Ви можете знайти за своїми каналами, якщо Ви пілот чи власник літака. 
Ангар розташований в аеропорту м.Рівне і у ньому "живе" 
UR-YETI.
Крім того, Ви можете 
оглянути ангар на власні очі.
(за нашими даними, приліт-відліт коштує близько 100 грн.)До речі, це оголошення розміщено саме «з подачі» експлуатанта цього ангару. Він неодноразово висловлював велике задоволення конструкцією і переконав моє керівництво розмістити оголошення на даному форумі. Він запевнив нас, що 
конструкція вийшла вдалою, набагато кращою і в підсумку дешевшою від подібних ангарів такого розміру, котрі він бачив на інших аеродромах.
Наприклад, такий (за 78 тис.грн., разом з тентом):
 
    Ще додам кілька фото нашого каркасу і ангару
Ще додам кілька фото нашого каркасу і ангару (для порівняння ).
 
  
 
   
 
  
 
  
 
  
 
  
