Форум Privat Aero
http://forum.privat.aero/

ХАЗ-30
http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=22&t=1039
Страница 2 из 3

Автор:  u2fly [ 14 мар 2018, 03:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

ХДАВП писал(а):
ХДАВП повертається на авіаринок (12 березня 2018 р.)

https://facebook.com/story.php?story_fb ... 5&refid=17

Після тривалої перерви Харківське авіапідприємство (ХДАВП) відновлює свої пропозиції на авіаційному ринку.

На разі мова йде про надлегкі літаки ХАЗ-30, повідомляють у Департаменті зовнішньо-економічної діяльності ХДАВП. Ан-74 також є у виробничих планах, але поки що вирішується питання про заміщення російських деталей, які мали значну складову у цій машині.
«У нас є певні рішення цієї проблеми, в «Укроборонпромі» і «Укрспецекспорті» нас підтримали і обіцяли допомогти», - говорить директор Департаменту зовнішньо-економічної діяльності Руслан Бойко.

Тим часом авіапідприємство має готові пропозиції щодо надлегких літаків ХАЗ-30. Їх позиціонують, як надійні, безпечні і прості в управлінні. Навіть посадка із зупиненим двигуном не викликає труднощів та істотно не відрізняється від штатного режиму. Тому вони прекрасно підходять для усіх, хто тільки «починає своє авіаційне життя» і прагне навчитися кермувати літальним апаратом, каже Руслан Бойко.

Недарма для навчальних польотів своїх курсантів Харківський університет повітряних сил ім. І. Кожедуба обрав саме ХАЗ-30. Тут експлуатується чотири таких машини.
«Відбулося уже п’ять випусків курсантів, які успішно пройшли льотну програму на ХАЗ-30 і ніяких проблем не виникало, - розповідає головний фахівець з льотної роботи, керівних льотно-випробувального комплексу ХДАВП Віктор Нечипас. - Наш літак набагато простіший в управлінні і в обслуговуванні, надійніший - він не зривається в «штопор», навіть увігнати дуже важко. Для навчання це чудово».

За словами Віктора Нечипаса, «якщо курсант робить помилку при пілотуванні – він не звалюється, не перекидається на бік, як інші літальні апарати такого класу».

«Є літаки, як у нас, але з бетону працюють, з ґрунту не можуть. Наш літає. І при боковому вітрі значно перевершує своїх конкурентів,» - говорить Віктор Петрович.

ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам Норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Цікаво, що згідно сертифікату він може літати при температурі повітря +35 С. (До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.) Отже, надлегкі літаки ХДАВП прекрасно почуватимуться на гарячих аеродромах Середньої Азії, Близького Сходу і Африки. А можливість установки додаткового спеціального обладнання дозволяє використовувати ХАЗ-30 для різноманітних авіаробіт.

«Машина має кілька модифікацій, - розказує Руслан Бойко, - її легко можна перелаштувати у патрульну чи аграрну, а завдяки тому, що вона двомісна – в екскурсійну, туристичну чи тренувальну».



P.S.: Тролінг/чорний піар "Аеропракта" і Яковлева зі сторони державного підприємства... :-D
Цитата:
(До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.)

Автор:  Toris [ 14 мар 2018, 09:24 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

От же ж радянський менталітет! :evil: Ще теля в сраці (проект ХАЗ-30), а вони вже губу роззявляють на вилизаний та успішний "Аеропракт". :fool: На "Сессну" краще хай щось скажуть...

Автор:  S.Ryzhyy [ 14 мар 2018, 12:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Toris писал(а):
От же ж радянський менталітет! :evil:

Радянський менталітет тут ні до чого. В державі вибудована воровська вертикаль, виключно на етнічній основі.
Під приводом держсекретів, Укроборонпром є дуже зручнім місцем для існування толпи відморозків.
Знаю про що кажу з власного досвіду. :(

Тому порохоботи безкарно друкують що їм завгодно, бо знають, що знаходяться під захистом собі подібних.

Вложение:
1b4ec26.jpg
1b4ec26.jpg [ 218.66 КБ | Просмотров: 6727 ]


От Порошенко и Гройсмана ждут наблюдателей за "Укроборонпромом" https://www.pravda.com.ua/rus/news/2017/04/18/7141559/

От и дождались :)

Автор:  А.ВЕГГЕР [ 14 мар 2018, 14:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Эти машинки должны продаваться на каждом углу и передаваться в лизинги каждой школе пилотской в Украине. Без никаких ограничений и без никакого сертификата типа. - это ультра лайты или S-LSA (Е-LSA) - в зависимости от места сборки (на заводе или на дому) - Что в общем то и надо было сделать уже и Аэропракту как мне кажется Ну да дай Бог вермя на подходе

Автор:  Toris [ 14 мар 2018, 14:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Андрей Батькович, Вы уже совершенно забыли, откуда прилетели. :) Советские порядки успешно переписываются в новое законодательство и куча паразитов не собирается сдавать свои синекуры.

Автор:  Sasha [ 14 мар 2018, 14:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Toris писал(а):
совершенно забыли

именно так!
Аэропракт сделал нереально много и в условиях мягко говоря далеко не режима наибольшего благоприятствования...

Автор:  А.ВЕГГЕР [ 14 мар 2018, 18:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Если мне не изменяет память Лилиенталь со своим Бекасом именно все это делали в пост советские времена и именно в Харькове - а что у них то не скурилось? Если мне опять же не бреше моя пам'ять там их лепили по штуке в день. Не?
:roll: :roll:

Автор:  Yakovlyev [ 14 мар 2018, 19:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Цитата:
ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам Норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Цікаво, що згідно сертифікату він може літати при температурі повітря +35 С. (До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.)


Ну да, только EASA даже не подозревает о существовании этого самолета и сертификата типа № ТЛ 0060, который признается только в Украине. И вообще радоваться сертификату Державиаслужбы не стоит - это "черная метка". Все, до одного, легкого самолета с таким сертификатом не выпускаются серийно.
Интересно в каком таком сертификате этот товарищ увидел температуру + 30 С? Бедные Аэропракты мучаются с этим ограничением в Эмиратах при +40 С. :cry:
И еще. Где он видел рекламу Аэропрактов? :fool:

Автор:  Stanislav [ 15 мар 2018, 18:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Я налетал 182 часа на ХАЗ-30.
Мои дети (Руслан и Роман) вылетели в свой первый самостоятельный на ХАЗ-30.
Хорошо, что ХАЗ продолжит выпускать этот самолет.

Это первый самостоятельный Руслана.


Автор:  Valmir [ 16 мар 2018, 08:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: ХАЗ-30

Интересно , какой гений панель приборов проектировал(((

Страница 2 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/