Форум Privat Aero http://forum.privat.aero/ |
|
ХАЗ-30 http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=22&t=1039 |
Страница 2 из 3 |
Автор: | u2fly [ 14 мар 2018, 03:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
ХДАВП писал(а): ХДАВП повертається на авіаринок (12 березня 2018 р.) https://facebook.com/story.php?story_fb ... 5&refid=17 Після тривалої перерви Харківське авіапідприємство (ХДАВП) відновлює свої пропозиції на авіаційному ринку. На разі мова йде про надлегкі літаки ХАЗ-30, повідомляють у Департаменті зовнішньо-економічної діяльності ХДАВП. Ан-74 також є у виробничих планах, але поки що вирішується питання про заміщення російських деталей, які мали значну складову у цій машині. «У нас є певні рішення цієї проблеми, в «Укроборонпромі» і «Укрспецекспорті» нас підтримали і обіцяли допомогти», - говорить директор Департаменту зовнішньо-економічної діяльності Руслан Бойко. Тим часом авіапідприємство має готові пропозиції щодо надлегких літаків ХАЗ-30. Їх позиціонують, як надійні, безпечні і прості в управлінні. Навіть посадка із зупиненим двигуном не викликає труднощів та істотно не відрізняється від штатного режиму. Тому вони прекрасно підходять для усіх, хто тільки «починає своє авіаційне життя» і прагне навчитися кермувати літальним апаратом, каже Руслан Бойко. Недарма для навчальних польотів своїх курсантів Харківський університет повітряних сил ім. І. Кожедуба обрав саме ХАЗ-30. Тут експлуатується чотири таких машини. «Відбулося уже п’ять випусків курсантів, які успішно пройшли льотну програму на ХАЗ-30 і ніяких проблем не виникало, - розповідає головний фахівець з льотної роботи, керівних льотно-випробувального комплексу ХДАВП Віктор Нечипас. - Наш літак набагато простіший в управлінні і в обслуговуванні, надійніший - він не зривається в «штопор», навіть увігнати дуже важко. Для навчання це чудово». За словами Віктора Нечипаса, «якщо курсант робить помилку при пілотуванні – він не звалюється, не перекидається на бік, як інші літальні апарати такого класу». «Є літаки, як у нас, але з бетону працюють, з ґрунту не можуть. Наш літає. І при боковому вітрі значно перевершує своїх конкурентів,» - говорить Віктор Петрович. ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам Норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Цікаво, що згідно сертифікату він може літати при температурі повітря +35 С. (До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.) Отже, надлегкі літаки ХДАВП прекрасно почуватимуться на гарячих аеродромах Середньої Азії, Близького Сходу і Африки. А можливість установки додаткового спеціального обладнання дозволяє використовувати ХАЗ-30 для різноманітних авіаробіт. «Машина має кілька модифікацій, - розказує Руслан Бойко, - її легко можна перелаштувати у патрульну чи аграрну, а завдяки тому, що вона двомісна – в екскурсійну, туристичну чи тренувальну».
P.S.: Тролінг/чорний піар "Аеропракта" і Яковлева зі сторони державного підприємства... Цитата: (До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.)
|
Автор: | Toris [ 14 мар 2018, 09:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
От же ж радянський менталітет! Ще теля в сраці (проект ХАЗ-30), а вони вже губу роззявляють на вилизаний та успішний "Аеропракт". На "Сессну" краще хай щось скажуть... |
Автор: | S.Ryzhyy [ 14 мар 2018, 12:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Toris писал(а): От же ж радянський менталітет! Радянський менталітет тут ні до чого. В державі вибудована воровська вертикаль, виключно на етнічній основі. Під приводом держсекретів, Укроборонпром є дуже зручнім місцем для існування толпи відморозків. Знаю про що кажу з власного досвіду. Тому порохоботи безкарно друкують що їм завгодно, бо знають, що знаходяться під захистом собі подібних. Вложение: От Порошенко и Гройсмана ждут наблюдателей за "Укроборонпромом" https://www.pravda.com.ua/rus/news/2017/04/18/7141559/ От и дождались |
Автор: | А.ВЕГГЕР [ 14 мар 2018, 14:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Эти машинки должны продаваться на каждом углу и передаваться в лизинги каждой школе пилотской в Украине. Без никаких ограничений и без никакого сертификата типа. - это ультра лайты или S-LSA (Е-LSA) - в зависимости от места сборки (на заводе или на дому) - Что в общем то и надо было сделать уже и Аэропракту как мне кажется Ну да дай Бог вермя на подходе |
Автор: | Toris [ 14 мар 2018, 14:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Андрей Батькович, Вы уже совершенно забыли, откуда прилетели. Советские порядки успешно переписываются в новое законодательство и куча паразитов не собирается сдавать свои синекуры. |
Автор: | Sasha [ 14 мар 2018, 14:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Toris писал(а): совершенно забыли именно так! Аэропракт сделал нереально много и в условиях мягко говоря далеко не режима наибольшего благоприятствования... |
Автор: | А.ВЕГГЕР [ 14 мар 2018, 18:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Если мне не изменяет память Лилиенталь со своим Бекасом именно все это делали в пост советские времена и именно в Харькове - а что у них то не скурилось? Если мне опять же не бреше моя пам'ять там их лепили по штуке в день. Не? |
Автор: | Yakovlyev [ 14 мар 2018, 19:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Цитата: ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам Норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Цікаво, що згідно сертифікату він може літати при температурі повітря +35 С. (До речі, розрекламовані літальні апарати українського «Аеропракту» сертифіковані лише на температуру до +30 С.) Ну да, только EASA даже не подозревает о существовании этого самолета и сертификата типа № ТЛ 0060, который признается только в Украине. И вообще радоваться сертификату Державиаслужбы не стоит - это "черная метка". Все, до одного, легкого самолета с таким сертификатом не выпускаются серийно. Интересно в каком таком сертификате этот товарищ увидел температуру + 30 С? Бедные Аэропракты мучаются с этим ограничением в Эмиратах при +40 С. И еще. Где он видел рекламу Аэропрактов? |
Автор: | Stanislav [ 15 мар 2018, 18:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Я налетал 182 часа на ХАЗ-30. Мои дети (Руслан и Роман) вылетели в свой первый самостоятельный на ХАЗ-30. Хорошо, что ХАЗ продолжит выпускать этот самолет. Это первый самостоятельный Руслана. |
Автор: | Valmir [ 16 мар 2018, 08:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ХАЗ-30 |
Интересно , какой гений панель приборов проектировал((( |
Страница 2 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |