Форум Privat Aero http://forum.privat.aero/ |
|
Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=22&t=1536 |
Страница 19 из 34 |
Автор: | Yakovlyev [ 13 авг 2017, 21:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Обычный карбюраторный 912ULS отлично работает на А-22 и на высоте 18000 ф-тов. Доказано в Непале. |
Автор: | yurnov [ 14 авг 2017, 08:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Yakovlyev писал(а): Обычный карбюраторный 912ULS отлично работает на А-22 и на высоте 18000 ф-тов. Доказано в Непале. двигун може і працює, а як пілоти? |
Автор: | Stanislav [ 21 авг 2017, 06:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Очень жаль, что не получилось полететь в Коломыю. Это направление пока мы еще не освоили. Хочется успеть сделать в этом году. (я как-то не думал о главной задаче для линейного пилота - он не должен болеть. Это все равно, как беречь горло певцу, пилот должен беречь свое здоровье.) |
Автор: | Stanislav [ 24 авг 2017, 20:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Технологии Garmin в самолете Bristell. Использование кнопки LVL на автопилоте Garmin с G3X. Что интересного в этой кнопке. Думаю, что возможны случаи, когда пилот потерял пространственное положение в облаках. Эта кнопка помогает привести самолет к горизонтальному полету. Далее пилот может лететь на автопилоте до выхода из сложных метеоусловий, вводя безопасную скорость набора, или снижения. |
Автор: | Stanislav [ 26 авг 2017, 06:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Посадка на геоточку Набережне. Святкування Незалежності України в Одесі. |
Автор: | Stanislav [ 29 авг 2017, 11:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Політав з моїми друзями. Чудова родина. |
Автор: | Toris [ 30 авг 2017, 08:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Переглянув відео, як завжди, з задоволенням. Виникло питання: чи існують якісь регламенти на довжину вільного волосся в пілота/пілотеси з міркувань безпеки та оперативного комфорту? |
Автор: | Stanislav [ 30 авг 2017, 20:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Toris писал(а): Переглянув відео, як завжди, з задоволенням. Виникло питання: чи існують якісь регламенти на довжину вільного волосся в пілота/пілотеси з міркувань безпеки та оперативного комфорту? це дуже гарне запитанне!) Дякую. Я не знаю. Але ж Ви прави. Я замислювався над тим, чому раніше пілоти одягали рукавички і комбінізони. Думаю, що це пов'язано з пожежею в літаку. Тобто потрібно захистити руки від вогню, тому тільки шкіряні рукавички. І потрібно не допустити вогонь до тіла, тому закритий одяг - комбенізон. |
Автор: | Stanislav [ 30 авг 2017, 21:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
Я почав літати правою рукою і гадав, що це на завжди. Але ні. Лівою рукою керувати краще.) |
Автор: | Stanislav [ 30 авг 2017, 22:03 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Bristell. Самолеты компании BRM Aero (Чехия) в Украине. |
How to land aircraft in Simple English |
Страница 19 из 34 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |