Бывалый писал(а):
Добре, повернемось до основної теми. Я вважаю що Ваша концепція: Хірт-ременевий редуктор - ГЗК - 260км.год.- переміщення одного пілота на тисячу кілометрів, теоретично можлива, але безпечно не вийде ніяк, навіть теоретично. А практично це АБРАКАДАБРА.
Я не розумію Вашої логіки.
Чим RSM-5 буде небезпечнішим, ніж інші літаки надлегкої категорії? Те що літак і польоти на ньому безпечні, я ні де не стверджую. Це тільки Вегер робить. Але він, на мою думку, не є пілотом зовсім. Бо те як він описує, від третьої особи, диспетчерське обслуговування, викликає сміх. А відео його самого у польоті, злеті або приземленні я ніде не бачив.
Посадкова швидкість, навантаження на квадрат розмаху є свідченням достатньої безпеки при приземленні - це сама небезпечна ділянка польоту.
Властивості матеріалів (Д16Т, АД-31, 08Х18Н10) всім відомі. Зразки вуглепластику проходили іспити у лабораторії ХАІ, тому їх механічні властивості не тільки відомі, але й задокументовані.
З чим пов"язані Ваші сумніви?
Погана ергономіка кабіни? Так ось, дивіться:
Вложение:
Размеры кабины.jpg [ 235.06 КБ | Просмотров: 2239 ]
Що не влаштовує?