gugik писал(а):
А смысл такого "огорода"?
Заради більшої потужності при зменшенні витрати палива
. Може смішно але я собі думав так: максимальна потужність використовується максимум в 10% часу середнього по тривалості польоту але дуже важливої її частини, як зліт та набір висоти. 90% відсотків польоту проходить в межах 60-80% потужності. Тобто, наприклад 100-сильний ротакс, зможе поповнювати запаси енергії в акумуляторах використані 150-сильним електродвигуном під час набору висоти, на протязі польоту. Таким чином, можна знизити витрати палива та зекономити на встановленні дуже дорогих 150 сильних Лайкомінгів, при відсутності росту ризику відмови двигуна.
Такі гібриди будуть цікавими, якщо :
1. вага цього "огорода" не перевищуватиме ваги стандарного 150сильного ДВЗ.
2. Ціна "огороду" буде нижча або рівна ціні стандарного 150сильного ДВЗ.
3. Надійність електродвигуна не нижча рівня кращих двигунів внутрішнього згоряння.
Так, я я вірю в можливість реалізації цих пунктів при сучасних технологіях, тому і мрію
Що, невже я так далеко відірвався реальності?