snikiforov писал(а):
yuriydnepr писал(а):
Не пойму - кто из на член Совета?
Я могу подкинуть идею - ты можешь ею воспользоваться или проигнорировать, не более того
Идея следующая.
1. Склад екіпажу ПС АЗП встановлює
експлуатант.
2. Персональний склад екіпажу ПС АЗП встановлюється ДАС за поданням
експлуатанта.
3. Вимоги до членів екіпажу ПС АЗП, які не виконують безпосереднього управління ПС, встановлюються
експлуатантом.
Как то так, после причёсывания под букву закона.
Причем здесь член Совета или нет? Я менял 205 приказ, не будучи даже членом АОПА. Идеи подкидывать - легче всего... Особенно из разряда - "А давайте все полетим на Луну, ведь никто нам не запрещает..." Неокоторые из предложенных пунктов, противоречат не только законодательству (причем не только украинскому, но и здравому смыслу..)
то что ты предлагаешь утвердить на законодательном уровне - называется одним словом - бардак. А на это никто не пойдёт. Следовательно с такими изменениями власть может послать нас всех ВООБЩЕ и не изменять порядок даже для тех пилотов, кто имеет лицензию и по праву претендует на crewcard. Судя по предложенной логике удостоверения члена экипажа надо выдать всему населению страны, так как они потенциально могут оказаться твоими пассажирами, и на твоё усмотрение, как эксплуатанта им надо выдать crewcard. Юра, ну просто посмотри на свое предложение со стороны и увидишь его абсурдность.
Ты пытаешься 3 пунктом подменить несколько государственных органов
командиром воздушного судна, который единолично будет устанавливать требования к членам экипажа.. Чего уж мелочиться - надо и чтоб лицензии сам
командир выписывал.... Это же будет "максимально удобным для нас самих"
В очередной раз обращаю внимание Сергея на разницу между
эксплуатантом ВС и
командиром ВС.
Дополнительно отмечу, что в действующем в настоящее время Порядке... не указаны какие-либо требования по предоставлению каких-либо лицензий или сертификатов для получения свидетельства члена экипажа.
Процитирую:
Цитата:
2.1. Для оформлення посвідчення керівник авіакомпанії чи
авіапідприємства надає до Державіаслужби України такі документи:
подання (додаток 2);
паспорт громадянина України;
довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (картка
фізичної особи - платника податків);
паспорт громадянина України для виїзду за кордон (за
наявності);
документ, що містить відомості про групу крові;
раніше одержане посвідчення (за наявності);
документ про сплату державного збору за видачу посвідчення.
Цитата:
2.3. До анкети вносяться такі відомості про отримувача
посвідчення:
а) лицьовий бік:
друкований фотовідбиток обличчя отримувача посвідчення;
прізвище, ім'я та по батькові;
персональний номер (ідентифікаційний номер за ДРФО);
стать;
дата народження;
місце народження (держава, область, район/місто,
селище/село);
місце проживання (поштовий індекс, область, район/місто,
селище/село, вулиця, номер будинку, корпус, номер квартири);
серія, номер, дата видачі паспорта громадянина України та
орган, що його видав;
місце роботи та посада (українською та англійською мовами);
номер та дата подання, номер та дата наказу керівника
авіакомпанії чи авіапідприємства (підстава для видачі
посвідчення);
серія, номер, дата видачі, строк дії паспорта громадянина
України для виїзду за кордон та орган, що його видав;
група крові та резус-фактор;
контактний телефон;
термін дії посвідчення;
прізвище та ім'я отримувача посвідчення, виконані літерами
латинської абетки відповідно до правил транслітерації;
дата заповнення анкети;
підпис отримувача;
підпис керівника структурного підрозділу
Державіаслужби України або особи, що виконує його обов'язки.
б) зворотний бік:
відомості про сплату державного збору (номер рахунку, дата
сплати, сума);
відомості про відповідальну особу Державіаслужби України, яка
передає персональні дані отримувача посвідчення для їх перевірки
(прізвище, підпис та дата);
номер оформленого посвідчення;
відомості про відповідальну особу Державіаслужби України, яка
видала посвідчення (прізвище, підпис та дата);
відомості про отримання посвідчення (дата та підпис
отримувача).
Цитата:
2.8. У видачі посвідчення може бути відмовлено у разі:
неналежності заявника до переліку осіб авіаційного персоналу,
які є членами екіпажу;
надання неповного пакету документів, визначеного в пункті 2.1
цього розділу;
надання недостовірної інформації.
Цитата:
3.5. У разі зміни місця роботи або припинення льотної роботи
член екіпажу здає посвідчення авіакомпанії чи авіапідприємству, де
він працював, про що керівник авіакомпанії чи авіапідприємства
протягом трьох робочих днів інформує у письмовій формі
Державіаслужбу України. Посвідчення передається до
Державіаслужби України не пізніше десяти днів з дати його здачі.
Цитата:
Додаток 2
до Порядку видачі,
зберігання і знищення
посвідчення члена екіпажу
Реквізити авіакомпанії/
авіапідприємства*
Державна авіаційна
служба України
ПОДАННЯ
від "___"___________ 200__ року N _________
Прошу видати посвідчення члена екіпажу _____________________,
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові українською мовою)
який (яка) народився (народилася) _______________________________,
(число, місяць, рік та місце
__________________________________________________________________
народження)
призначений (призначена) на посаду _______________________________
(назва посади)
в авіапідприємстві _______________________________________________
(найменування авіакомпанії/авіапідприємства)
та зареєстрований _________________ як особа, що є членом екіпажу.
(держава реєстрації)
Підстава: наказ _________________________________________________
(найменування авіакомпанії/авіапідприємства)
N _______ від "___"____________ 200__ року
Керівник __________________ ____________________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
РІШЕННЯ
від "___"______________ 200__ року N _________
Видати (відмовити у видачі) посвідчення _____________________
(прізвище, ім'я,
__________________________________________________________________
по батькові)
члену екіпажу ____________________________________________________
(найменування авіакомпанії/авіапідприємства)
дата закінчення строку дії посвідчення ___________________________
Керівник відповідного структурного підрозділу
Державіаслужби України
_____________________________ ________ "___"__________ 200__ року
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
---------------
* Оформляється на бланку з відповідними реквізитами
авіакомпанії/авіапідприємства чи на аркуші з кутовим штампом.
Уравняв в правах авиапредприятие и владельца частного ВС (дополнив соответствующие пункты этого Порядка...) можно полностью решить законодательную сторону вопроса.
Т.е. я, как владелец ВС, могу определить список экипажа своего самолёта и круг выполняемых ими в полёте обязанностей и запросить у ДАС для них карты. В случае "выбытия" из экипажа - карта возвращается мне, я её возвращаю ДАС.
Чтобы упростить понимание моей точки зрения, представьте себе ситуацию. Частное лицо покупает Цессну-172, не имея лицензии пилота, нанимает на работу пилота с CPL и планирует летать собственным самолётом по Украине и за рубеж в личных или деловых целях.
Кто из них должен иметь право получить крюкард?
Кто устанавливает состав экипажа данного ВС?