Форум Privat Aero

Сообщество людей, увлеченных авиацией
planes
Текущее время: 25 сен 2022, 19:45

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Нові «Правила надання дозволів на виконання польотів» (2
СообщениеДобавлено: 11 июн 2020, 16:54 
Не в сети
Частый гость

Зарегистрирован: 31 май 2015, 15:27
Сообщения: 422
спасибо

я так понимаю ЛГ для серийных аппаратов, а Дозвил для амматорских ?


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Нові «Правила надання дозволів на виконання польотів» (2
СообщениеДобавлено: 12 июн 2020, 12:30 
Не в сети
Знаток

Зарегистрирован: 26 апр 2011, 01:08
Сообщения: 1821
Откуда: Odessa, Ukraine
Sasha писал(а):
спасибо

я так понимаю ЛГ для серийных аппаратов, а Дозвил для амматорских ?

Нет, вы понимаете совершенно не правильно.
Вы сравниваете "вилку с бутылкой".
Полный ответ на созданную вами путаницу, займёт слишком много времени.


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Нові «Правила надання дозволів на виконання польотів» (2
СообщениеДобавлено: 04 авг 2021, 12:22 
Не в сети
Знаток

Зарегистрирован: 19 апр 2011, 18:45
Сообщения: 1597
После очередного прочтения Воздушного Кодекса, выяснилось, что разрешения на международный полет в нашей стране трижды незаконны. Ниже мое видение этого:

В даний час, для виконання некомерційного, нерегулярного міжнародного польоту, що виконується з аеропорту України, потрібно за декілька днів подати заявку в Державіаслужбу, з додатком копії деяких документів, і отримати на такий політ дозвіл з точними датами і часом вильоту з України і поверненням. При зміні дати, часу або аеропорту повернення, необхідно знову все це погоджувати з Державіаслужбою.
Для приватних пілотів України, це хоча і дуже незручно, але можливо зробити, проте для зарубіжних пілотів, це дуже незручно через необхідність спілкування з працівниками певного підрозділу Державіаслужби. Практично це «залізна завіса». Така ситуація, безумовно, негативним чином впливає на репутацію України. Подібні дозволи, при перетині кордонів, вимагаються тільки двома нашими сусідами - Білоруссю і Росією.
При виконанні міжнародного польоту в цивілізовані країни, достатньо надання в органи управління повітряним рухом плану польоту з необхідною інформацією про літак і маршрути. В разі виконання польоту в нашу країну і з неї, це також потрібно робити, але без вищезгаданого дозволу Державіаслужби, політ неможливий.
В даний час, вимога дозволу на виконання міжнародного некомерційного польоту міститься в Правилах надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України, що затверджені спільним наказом Державіаслужби та Міноборони № 897/703 від 28.11.2005, зареєстрованих Міністерством юстиції України 28.12. 2005 за № 1572/11852.
На нашу думку, легітимність цих Правил нікчемно мала, так як вони затверджені на підставі вимог законодавчих актів, що втратили чинність. Це стара редакція Повітряного Кодексу України, затвердженого Постановою ВР № 3168-XII від 04.05.1993, що втратила чинність 16.09.2011 та Положення про використання повітряного простору України, затвердженого Постановою КМУ № 401 від 29.03.2002, що втратила чинність 01.06.2018.
Вимога дозволу на виконання міжнародного некомерційного польоту, що міститься в вищезгаданих Правилах, є порушенням декількох статей чинного Закону України Повітряний Кодекс України (ПКУ), а саме:

1. В ПКУ взагалі відсутнє поняття «дозвіл на міжнародний політ». про що свідчить Пункт 6 Статті 46 ПКУ - «Для виконання польоту необхідно отримати від уповноваженого органу з питань цивільної авіації дозвіл на виліт цивільного повітряного судна з аеродрому України, приліт повітряного судна до аеродрому України або на проліт територією України, за винятком випадків, установлених авіаційними правилами України.»
2. Пункт 1 Статі 4 ПКУ оповідає, що «Україна як держава, що приєдналася до Конвенції про міжнародну цивільну авіації, несе відповідальність за виконання міжнародних зобов'язань, що випливають із цієї Конвенції, та за гарантії і створення умов безпеки для суспільства, захисту інтересів під час провадження діяльності в галузі цивільної авіації та використання повітряного простору України.»
Абзац 1 Пункту 3 Статі 11 цього ж закону каже, що «Авіаційні правила України розробляються відповідно до стандартів і рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації, нормативних актів Міжнародної асоціації повітряного транспорту, Європейської організації з безпеки аеронавігації (Євроконтролю), інших міжнародних авіаційних організацій та з урахуванням законодавства Європейського Союзу у галузі цивільної авіації.

Виходячи з вищесказаного, вимога таких дозволів з боку України, йде врозріз з Конвенцією про міжнародну цивільну авіацію Doc 7300/9 (Чиказька конвенція), яка є базовим документом ІКАО, членом якої є наша країна. У першому абзаці статті 5 розділу II цього документа сказано наступне:

Право нерегулярных полетов
Каждое Договаривающееся государство соглашается, что все воздушные суда других Договаривающихся государств, не являющиеся воздушными судами, занятыми в регулярных международных воздушных сообщениях, имеют право, при условии соблюдения положений настоящей Конвенции, осуществлять полеты на его территорию или транзитные беспосадочные полеты через его территорию и совершать посадки с некоммерческими целями без необходимости получения предварительного разрешения и при условии, что государство, над территорией которого осуществляется полет, имеет право требовать совершения посадки.

Вимога дозволу на виконання міжнародного польоту також міститься в Статі 53 Положення про використання повітряного простору, затвердженого постановою КМУ № 954 від 06.12.2017р., але на нашу думку, це суперечить Пунктам 6 і 7 Статті 46 Повітряного Кодексу України, які прямо і безпосередньо вказують, що умови та порядок видачі таких дозволів встановлюються виключно Авіаційними Правилами України.
Таким чином, на нашу думку, вимога дозволу на виконання міжнародного некомерційного польоту тричі протирічить чинному Закону України Повітряний Кодекс України і є незаконною.
Закон України Повітряний Кодекс України має найвищу юридичну силу в галузі авіації. Такі законодавчі акти, як Положення, що затверджені Постановами КМУ, або Авіаційні Правила, що затверджені Державіаслужбою, не можуть суперечити Закону України.

Пропонуємо скасувати державну реєстрацію Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України як такі, що втратили чинність.


Вернуться к началу
  Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB