Toris писал(а):
Можливо, я не маю рації і дарма нарікаю на проект? То прошу допомоги у правильному розумінні проекту.
Коли з*явився цей "проект", я хотів його прокоментувати, але зупинився, бо на ту дурь, потрібно більше часу, ніж написати новий проект.
У мене таке враження, що цей проект дали писати якомусь студенту, який не має поняття, як проектується та будується літак. Ще цікавіше, як міг керівник підпасати НАКАЗ до цього проекту. Звідки взялися "спєци" в ДАС, котрі готували цей документ?
Там від двух третин пунктів, волосся дибки стає.
Ось, наприклад, один пункт, котрий, не зрозуміло, з якого бодуна писався? Його можна інтерпретувати, як кожен пункт з біблії (назву цього твору я пишу виключно з маленької букви, бо більшої він теж не заслуговує):
Розділ ІІ п.14
Вложение:
14.png [ 11.59 КБ | Просмотров: 13494 ]
Що значить взаємодія??? Чому кронштейни кріплення елерону та закрилка не можуть взаємодіяти?
Або як керований тример може не взаємодіяти з рулями?
Написано, будь з якою поверхнею.... А як інтерцептор, може не ПРИТИСКАТИСЯ до поверхні крила???
Про цей пункт можна писати цілу купу заперечень, наводячи приклади, зрозумілі дитині. Але не зрозумілі ДАС.
Як би, замість слова "взаємодія" написали "затирання", або щось подібне, а краще вказали які поверхні, та які зазори, на яких режимах польоту, не треба б було мені тут вийожуватись.
Наступний, 15 пункт:
Вложение:
15.png [ 16.62 КБ | Просмотров: 13494 ]
Далі, без російської не обійдешся.
"Не высокая трава", по мнению авторов проекта и министра, это какая, бля??? По щиколотку, по колена или по яйца? И на какой высоте у них находятся яйца?
Про траву написали и даже эти умники, знают, что трава растёт на поверхности!!! Но о профиле этой самой поверхности, ничего не сказано. Крот, роя ходы под землёй, не хилые бугорки оставляет. Ручеёк может канавку "пропилить" и т.д. И хана безопасности как пилота, так и пассажиров, вне зависимости от высоты травы, измеренной высотой яиц от поверхности у работников ДАС.
Не проще ли было авторам этого чудо-проекта, ознакомиться с СУЩЕСТВУЮЩИМИ АП??? И посмотреть, как там сформулированы требования к шасси, или расстоянию от винта до поверхности, или перегрузкам при посадке и т.д.
Как видите, комментарии занимают больше букафф

, чем комментируемые пункты.
Дальше 20 пункта второго раздела, я тогда этот докУмент ни Асилил. Стошнило.
Приведенные два пункта можно ещё комментировать, но нет ни желания, ни времени.
С юридической точки зрения, оспаривание в суде решения ДАС при отказе регистрации, будет не возможным, т.к. не возможно оспорить ни один пункт библии по причине отсутствия здравого смысла.
Верующим в ДАС или в бога, могу сказать одну мысль: "Договор с ними односторонний". Ни вашего согласия, ни подписи, не требуется (это не я придумал, просто подслушал

или где то прочёл... давно).