Многие заметели, как колбасит Хазана по поводу нашего законно действующего временного ЗПМ. Так колбасит, что он пытался ввести в заблуждение читателей его форума, по поводу необходимости утверждения у кого то инструкции временного ЗПМ. Это понятно - некогда читать авиационные правила. Можно сказать, что Хазан не на читателя учился, а всего лишь на писателя.

Но на том форуме нашлись грамотные люди, которые привели строки из 205-го приказа, показывающие всю недалекость в этом вопросе Хазана, после чего он заткнулся.
Я же хотел бы здесь объяснить нашу позицию, по поводу незаконного требования Державиаслужбы вносить в инструкцию ЗПМ схему организации авиационной воздушной электросвязи. Они ссылались на требование пункта 4.1. Приказа 736 ПРАВИЛА АВІАЦІЙНОГО ЕЛЕКТРОЗВ'ЯЗКУ В ЦИВІЛЬНІЙ АВІАЦІЇ УКРАЇНИ. Еще одной причиной, называлось наличие в инструкции ЗПМ аварийно спасательного обеспечения, для которого, якобы, требуется радиосвязь и, соответственно, схема ее организации.
Привожу здесь текст пункта 4.1:
4.1. Організаційна структура авіаційного повітряного електрозв'язку
4.1.1. Авіаційний повітряний електрозв'язок є основним засобом зв'язку органів ОПР з екіпажами ПС (двосторонній електрозв'язок "повітря-земля") та між екіпажами ПС, які перебувають у польоті, а також засобом отримання сигналів радіомаяків з місця лиха.
4.1.2. Авіаційний повітряний електрозв'язок організовується згідно із структурою повітряного простору України, визначеною документами Державіаадміністрації.
4.1.3. В органах ОПР, на підприємствах, в організаціях та установах ЦА на підставі прийнятої структури повітряного руху розробляються схеми організації авіаційного повітряного електрозв'язку.
4.1.4. Авіаційний повітряний електрозв'язок в ЦА України поділяється на такі види:
авіаційний повітряний електрозв'язок для районного диспетчерського обслуговування повітряного руху;
авіаційний повітряний електрозв'язок для диспетчерського обслуговування підходу;
авіаційний повітряний електрозв'язок для аеродромного диспетчерського обслуговування повітряного руху;
авіаційний повітряний електрозв'язок для польотно-інформаційного обслуговування;
авіаційний повітряний електрозв'язок для аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних робіт;
авіаційний повітряний електрозв'язок із використовуванням автоматизованого обміну даними;
авіаційний повітряний електрозв'язок для виробничо-комерційної діяльності.
Схема організації авіаційного повітряного електрозв'язку наведена у додатку 16 ( za001-03 ).
Как вы можете видеть, пункт 4.1.1. дает четкое и однозначное определение авиационной радиосвязи и оно не касается ЗПМ, потому что мы не орган обслуживания воздушного движение (ОПР).
Что касается радиосвязи для аварийно-спасательных и поисковых работ, то это тоже нас не касается и об этом однозначно говорит пункт 4.6 этих же правил, потому что мы не ОПР и морские суда тем более:
4.6. Авіаційний повітряний електрозв'язок для аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних робіт
4.6.1. Аварійно-рятувальні мережі авіаційного повітряного електрозв'язку організовуються для забезпечення електрозв'язку екіпажів ПС з органами ОПР та морськими суднами у випадку виникнення особливих ситуацій у польоті.
4.6.2. Аварійно-рятувальні мережі авіаційного повітряного електрозв'язку використовуються тільки у таких випадках:
якщо перехід з основної мережі на аварійну зможе забезпечити більш дійову допомогу;
у разі необхідності встановлення та ведення електрозв'язку між ПС, яке здійснило вимушену посадку, та ПС, яке здійснює пошуково-рятувальні операції;
для забезпечення роботи аварійних приводних передавачів.
4.6.3. Авіаційний радіотелефонний зв'язок між ПС і диспетчерськими пунктами ОПР та органами аварійно-рятувальної служби ЦА здійснюється на єдиній частоті 121,5 МГц міжнародної аварійно-рятувальної служби.
Згідно з міжнародними домовленостями аварійно-рятувальними службами можуть застосовуватися також частоти 500 кГц та 2182 кГц у разі звернення за допомогою до морської аварійно-рятувальної служби.
У випадках коли для координації пошуково-рятувальних операцій необхідно використовувати ВЧ, застосовуються частоти 3023 кГц та 5680 кГц.
4.6.4. Для забезпечення роботи аварійних приводних передавачів,які застосовуються з метою визначення місцезнаходження ПС за допомогою штучних супутників Землі, використовується частота 406 МГц.
4.6.5. З метою надання своєчасної допомоги екіпажу та пасажирам ПС, яке зазнає лиха, авіаційні станції електрозв'язку здійснюють безперервне прослуховування аварійної частоти 121,5 МГц під час роботи органів, де розташовані ці станції.
4.6.6. Для забезпечення авіаційного радіотелефонного зв'язку між ПС, а також між ПС та наземними службами, які зайняті пошуково-рятувальними роботами, створюється додаткова радіомережа на частоті 123,1 МГц.
Перехід на додаткову мережу авіаційного повітряного електрозв'язку здійснюється після встановлення радіотелефонного зв'язку на частоті 121,5 МГц міжнародної рятувальної служби.
4.6.7. Диспетчерські пункти ОПР обладнуються засобами для
прослуховування повідомлень аварійної мережі авіаційного повітряного електрозв'язку та ведення радіотелефонного зв'язку з екіпажами ПС безпосередньо на робочих місцях диспетчерів.
4.6.8. Аварійно-рятувальні мережі авіаційного повітряного електрозв'язку мають бути забезпечені безперервним автоматичним записом переговорів наземними засобами об'єктивного контролю.Надеюсь, что эта информация будет полезна эксплуатантам ЗПМ, которых попытаются нагнуть по этому вопросу.
Еще хотелось бы отметить, что отмена инструкции нашего постоянного ЗПМ, является вопиющим беззаконием со стороны Державиасужбы, которая может действовать только в рамках законодательства Украины. Ни в одном законодательном акте Украины не описана возможность отмены инструкции Державиаслужбой, что и будет одним из наших аргументов в суде.