Три роки без злітної смуги: в Черкаському аеропорту ліквідували диспетчерську службу
Украерорух ліквідував диспетчерську службу в Черкаському аеропорту. Відновити її можуть у разі сертифікації аеродрому.
Про це в коментарі “18000” розповів директор КП “Аеропорт Черкаси” Іван Далібожак.
За його словами, ліквідація диспетчерської служби пов’язана з тим, що злітна смуга аеропорту не функціонує вже близько трьох років, оскільки вона досі не здана в експлуатацію після ремонтних робіт.
– Обласна державна адміністрація взяла злітну смугу в ремонт і не повертає її вже майже три роки, а Украерорух несе збитки, – говорить Іван Далібожак.
Він додає, Украерорух поки що не демонтує обладнання служби, а тому є шанс відновити її. Для цього необхідно в квітні подати документи на сертифікацію аеропорту.
– Якщо ОДА відмаркує смугу й подасть усі необхідні документи, які потрібні для сертифікації – виконавчі схеми, акти виконаних робіт, кути ухилу – вони відновлять диспетчерську службу, – зазначив директор аеродрому.
Як писав “18000”, Вищий антикорупційний суд розглядає кримінальну справу щодо можливого завищення вартості робіт з реконструкції злітної смуги “Аеропорту Черкаси”. Зокрема, йшлося про можливе суттєве завищення вартості георешітки, яку підрядник використовував для ремонту покриття злітної смуги.
За інформацією наших джерел, у ході розслідування цієї справи детективи НАБУ провели обшуки у колишнього керівництва області.
Сьогодні стрічка новин Черкас рясніє повідомленнями про черкаський аеропорт.
Маю з цього приводу дещо непопулярну думку. Як вже зрозуміло, ані держава, ні великий бізнес не зацікавлені у його відбудові. Адже немає перевантаженого трафіку, з яким би не справились потужності “Борисполя” та “Жулян”. Це треба чесно визнати. І відштовхуючись від цієї аксіоми, владі треба приймати непопулярні рішення, аж до закриття проєкту “черкаський аеропорт”, що тягнувся останні три десятиліття і викачував із місцевих бюджетів кошти на “утримання”. Адже аеропорт, це не лише диспетчерська, злітна смуга та літаки. Це величезна інфраструктура, що включає в себе митницю, готелі, ресторани, магазини “Duty Free”, парковки, транспортні розв’язки, тощо.
Всього цього у Черкасах немає і не буде доти, доки кількість вантажних і пасажирських рейсів у столиці не зросте настільки, щоб із ними вже ніяким чином не могли впоратись наявні там аеропорти, або доки якийсь світовий авіаперевізник не побачить в Черкасах потенціалу для будівництва власного базового аеропорту.
Поки що жодні переговори щодо таких перспектив не дали результату, бо те, що ми маємо із інфраструктури – мізерно мале для такого масштабного проекту, і коли в когось виникне подібна потреба , – простіше і дешевше збудувати абсолютно нове ближче до столиці, аніж зачіпати наш бюрократичний пласт. А перельоти у межах країни – просто не рентабельні. Це також треба визнати чесно.
Тому не варто дурити себе, адже єдині, кому цей аеропорт справді вигідний сьогодні, – це чиновники, що “харчуються” виділеними на нього коштами, і цю практику рано чи пізно доведеться припинити.
Ліквідовано диспетчерську службу Черкаського аеропорту
Наказом Украероруху ліквідовано диспетчерську службу Черкаського аеропорту.
Про це повідомив у «Фейсбуці» депутат обласної ради Олег Петренко.
З його слів, авіадиспетчери звільнені, а обладнання демонтується та вивозиться.
Як розповів у коментарі виданню «18000» директор комунального підприємства «Аеропорт Черкаси» Іван Далібожак, ліквідація диспетчерської служби пов’язана з тим, що злітна смуга не функціонує майже три роки, оскільки досі не здана в експлуатацію після ремонтних робіт.
Украерорух поки що не демонтує обладнання служби, тож є шанс відновити її. Для цього необхідно в квітні подати документи на сертифікацію аеропорту.
Конкурсна комісія визначилася з кандидатом на посаду керівника КП «Аеропорт Черкаси»
Під головуванням першого заступника голови обласної ради Романа Сущенка як голови комісії з проведення конкурсного відбору претендентів на зайняття посад очільників комунальних підприємств і установ провела чергове засідання.
У роботі конкурсної комісії взяв участь голова постійної комісії обласної ради з питань розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства Олег Петренко, повідомляють у виконавчому апараті обласної ради.
На засіданні було розглянуто питання щодо зайняття посади директора комунального підприємства «Аеропорт Черкаси» Черкаської обласної ради.
На початку члени комісії були поінформовані, що до участі у конкурсі на посаду керівника цього комунального підприємства надійшла одна заява – Далібожака Івана Степановича, який з 2017 працював тут директором, а нині є виконувачем обов’язків. Згідно з вимогами конкурсу претендент має вищу освіту та управлінський досвід.
Далі визначили, що претендент подав необхідні документи в повному обсязі. Після цього надали можливість кандидату презентувати перспективний план розвитку комунального підприємства та відповісти на запитання.
Після обговорення презентації ухвалено рішення – кандидатуру Далібожака Івана Степановича рекомендувати сесії обласної ради для призначення на вищезазначену посаду.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения