adzyga писал(а):
Жаль ребят от нас ушедших, не успевших рассказать, что и почему мы не должны в полете делать.
Да, очень жаль. Именно после этой фразы я задумался о результатах работы разных комиссий по расследованию авиапроисшествий и кое-что нашел по обсуждавшимся катастрофам легких ВС. К сожалению, ДАС все происшествия сваливает в кучу, не сортируя авиалайеры от вертолетов. В 2012 было опубликовано следующее:
"17.10.2012, о 14:43, при виконанні приватного польоту на незареєстрованому ПС Як-55 поблизу м. Павлоград, Дніпропетровської обл., літак зіткнувся із земною поверхнею та загорівся. Пілот загинув. Згідно з попередніми даними політ виконувався з самостійно підготовленого майданчика, який пілот підготував на околиці м. Павлоград.
Під час виконання польотів, пілот здійснював фігури вищого пілотажу на наднизьких висотах. Пілот мав освіту військового штурмана та чинне свідоцтво приватного пілота з кваліфікаційною відміткою про допуск до виконання польотів на літаку Як-52. Розслідування події виконує комісія Державіаслужби."
Вечного полета...