Игорь писал(а):
насколько мне известно, скольжение безопасно при строгом соблюдении достаточной скорости.
А яка швидкість буде безпечною, враховуючи описане мною затінення крила + неправдивість індикатору швидкості про що казав Володя?
yatsevsky писал(а):
Щоб грунтовно відповісти, тре перелопатити трішки літератури, але що варто знати:
1. На низькопланах ковзання менш ефективне.
2. На деяких апаратах є ліміт на час ковзання, оскільки це може призвести до того, що паливо відтікає у неправильному напрямку і можна заглохнути. (зокрема Beech Sundowner C23, на якому мав щастя практикувати).
3. Оскільки ППТ (ПВД) починає не зовсім правильно обдуватись, як кажуть буржуї airspeed indicator becomes unreliable. На це також треба звертати увагу.
Найбільш відоме ковзання було застосоване пілотами Планера Гімлі -
http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider, тому правильно виконане ковзання, на маю думку, може бути виконане на майже будь-якому ПС незалежно від конструкції.
Володя, дякую за прописування по пунктах (ціную структурованість)
п.1 Про нього кажуть багато, але чи значить це що ефективність настільки низька, що не варто заморочуватися? Тоді чому ж Gimly Glider не обрав інший спосіб і чи був він нього?
п. 2 зрозумів, що це обмеження має бути в РЛЕ
п. 3 не доглупав сам. Дякую.
Mike писал(а):
На бонанзе с v-tail лучше не делать скольжение.
Цікаво. А чому?
Це обмеження прописане виробником?