Цитата:
Літак під час польоту виконував пілотажну фігуру «бочка», тобто, обертався навколо своєї осі, при цьому крен літака перевищував 60º. Згідно з AMM-WT10-01-000 від 03.10.2017 №1 та POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 №5, чотиримісний літак WT-10 Advantic призначений для виконання туристичних, спортивних та рекреаційних польотів вдень у візуальних умовах (VFR). На даному типі літака заборонено виконання пілотажних маневрів, зокрема, умисне доведення літака до зриву потоку та звалювання, обертання літака, крутих розворотів з креном
більше ніж 60º та інших складних фігур.
.....
Розслідування триває. Подальші роботи включатимуть вивчення і аналіз:
• підготовки та кваліфікації пілота, його досвіду та медичної історії;
• дослідження ролі людського фактору;
• розрахунок центрівки та завантаження ПС;
• аналіз роботи двигуна на підставі результатів дослідження палива;
• аналіз аеронавігаційної, метеорологічної інформації, інформації щодо льотної придатності та технічного обслуговування ПС;
• розрахунок траєкторії польоту та побудова схеми руху літака;
• аналіз діяльності ЗПМ «Коломия»;
• аналіз документів ПС щодо льотної експлуатації та виконання
польотів;
• іншої інформації