
Конечно,надо.Только этого не будет,потому что этого не будет никогда.Любой департаментский работник тебе скажет - простите,это противоречит такому документу,как АПУ -авиационные правила Украины, в соответствующих частях.И будут абсолютно правы.Так что
Цитата:
Надо допустить к обучению все ВС, имеющие сертификат типа, т.е. привести наши правила в соответствие с европейскими.
- выглядит не более,как дацзыбао.
Вот по новому ВК
Стаття 42. Льотна придатність повітряних суден
1. Льотна придатність повітряного судна встановлюється шляхом сертифікації типової конструкції виробу авіаційної техніки, що є первинним визначенням льотної придатності.
2. Льотна придатність екземпляра повітряного судна забезпечується відповідністю його конструкції, компонентів та обладнання, що встановлені на ньому, схваленій типовій конструкції, виконанням заходів з підтримання льотної придатності та підтвердженням того, що воно перебуває у стані, придатному для виконання польоту.
3. Система підтримання льотної придатності повітряних суден встановлюється авіаційними правилами України.На імпортоване в Україну повітряне судно, що планується використовувати в авіації загального призначення, маса якого не перевищує 5700 кілограмів для літаків та 3180 кілограмів для гелікоптерів і типова конструкція якого сертифікована уповноваженим органом держави-розробника або спеціалізованою установою, [u]видається дозвіл на виконання польотів без схвалення його типової конструкції уповноваженим органом з питань цивільної авіації за умови позитивного висновку зазначеного органу про можливість та умови його експлуатації і подання уповноваженому органу з питань цивільної авіації необхідної інформації для видачі такого висновку та забезпечення нагляду. Вот,вроде бы кайф,но абзац перед этим - как обухом по голове.
Перелік умов, за яких може бути видано дозвіл на виконання польотів, установлюється авіаційними правилами України. На таких повітряних суднах не дозволяється здійснювати комерційні перевезення багажу, вантажу, пошти та пасажирів і виконувати авіаційні роботи за плату, наймом або договором чартеру та проводити навчанняИ полный пипец.