Форум Privat Aero

Сообщество людей, увлеченных авиацией
planes
Текущее время: 19 июн 2025, 14:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Самолет АН-2 упал в Житомирской обл
СообщениеДобавлено: 05 мар 2013, 23:42 
Не в сети
Продвинутый

Зарегистрирован: 11 окт 2011, 08:29
Сообщения: 824
itdxer писал(а):
В начале видео, в левой части экрана значок - ангел смерти.
Плохая примета

:) Это логотип христианского телеканала "Глас"


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Самолет АН-2 упал в Житомирской обл
СообщениеДобавлено: 06 мар 2013, 00:17 
Не в сети
Знаток

Зарегистрирован: 26 апр 2011, 01:08
Сообщения: 1829
Откуда: Odessa, Ukraine
Mike писал(а):
itdxer писал(а):
В начале видео, в левой части экрана значок - ангел смерти.
Плохая примета

:) Это логотип христианского телеканала "Глас"

Майк, ты стопудово прав :)


Вложения:
Нусенкис.jpg
Нусенкис.jpg [ 17.17 КБ | Просмотров: 3319 ]
Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Самолет АН-2 упал в Житомирской обл
СообщениеДобавлено: 19 окт 2013, 03:41 
Не в сети
Продвинутый
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 30 апр 2011, 10:55
Сообщения: 946
Откуда: Альфа Центавра
Выводы комиссии:

07.02.2013 о 12.10, при виконанні польоту за маршрутом ТЗПМ Озеряни, Дубнинського району, Рівненської обл. – ТЗПМ Гардишівка, Бердичівського району, Житомирської обл. на літаку Ан-2 UR-54853, що належить приватній особі, літак потрапив в умови низької видимості внаслідок чого командир ПС втратив візуальний контакт із земною поверхнею, допустив зниження нижче безпечної висоти та зіткнувся із землею. Внаслідок аварії літак зруйнований, пілот отримав серйозні травми.
За словами пілота, під час зльоту з ТЗПМ Озеряни фактична погода складала: видимість 6000 метрів, нижній край хмар – 400 метрів, вітер біля землі 180°, 3-4 м/с.
За словами пілота, через 1 годину 20 хв. польоту літак потрапив в туман, а нижній край хмарності знизився. Внаслідок потрапляння в туман пілот втратив візуальний контакт із земною поверхнею. Замість того, щоб виконати розворот з метою повернення на майданчик вильоту чи запасний аеродром, пілот почав знижуватися для встановлення візуального контакту із землею. Порушивши безпечну висоту, на швидкості більше ніж 160 км/год, в конфігурації прибраних закрилків, літак зіткнувся колесами із земною поверхнею, після чого впав на землю та зруйнувався.
Командир ПС, 1959 р.н., закінчив Актюбінське ВЛУЦА у 1985 році, метеомінімум ПВП 150х3000 метрів, загальний наліт 5505 годин, з них самостійних на Ан-2 – 1493 годин, свідоцтво комерційного пілота чинне до 27.12.2013, сертифікаційна перевірка чинна до 21.07.2013, кваліфікаційна перевірка чинна до 11.07.2013.
Літак Ан-2 UR-54853, серійний номер 1Г18460, виготовлений на заводі Мелец (Польща) 30.08.1979, наліт з початку експлуатації 7843 годин, посадок з початку експлуатації 35664, останній ремонт Вінницький АРЗ 24.11.1992, наліт після останнього ремонту 523 години, призначений ресурс 12 000 годин, міжремонтний 1500 годин, ресурс обшивки до 22.01.2014, сертифікат льотної придатності № ПС 1828/08 від 20.03.2012 дійсний до 20.03.2013, останнє періодичне ТО 19.12.2011 авіакомпанія «Меридіан» (Полтава).
Відповідно до акту оцінки технічного стану від 12.03.2012, затвердженого ДП «УкрЦЕАТ», ВАТ «Бріз» та ПАТ «Меридіан», термін дії підконтрольної експлуатації в межах встановленого міжремонтного ресурсу двигуна літака АШ-62ІР заводський номер К 1641652, закінчився 31.01.2013.
Згідно з записом у бортовому журналі, на день вильоту планер і двигун літака були законсервовані і не обслуговувалися технічним персоналом. На момент вильоту літак не був підготовлений інженерно-технічним персоналом до виконання польотів і не повинен був експлуатуватися.
15
Фактична погода по аеродрому Озерне (Житомир) 07.02.2013 за 13:00 становила: вітер 110 5 м/с, видимість 800 м, туман, суцільна хмарність 50 м, температура повітря +0,8С, вологість повітря 100%. Згідно з прогнозом GAMET, по РПІ прогнозувалася видимість 1000 метрів туман з погіршенням до 400 метрів. Прогнозувалися такі явища погоди, як помірний зливовий сніг, дощ, слабка замерзаюча мряка, туман, помірна замерзаюча мряка, замерзаючий туман, помірна турбулентність.
Фактична і прогнозована погода не дозволяли виконання польотів за ПВП.
Під час розслідування комісією було встановлено:
- в порушення статті 47 Повітряного кодексу України та пункту 7.4.2 наказу Державіаслужби України від 20.09.2005 № 684 «Правила сертифікації експлуатанта», на борту ПС перелік бортової документації був не повний (відсутні сертифікат обов’язкового авіаційного страхування, дозвіл на виконання польотів та сертифікат льотної придатності).
- в порушення частини 3, статті 57 Повітряного кодексу України та розділу 2 КЛЕ літака Ан-2 політ виконувався в неповному складі екіпажу (без другого пілота);
- в порушення пункту 56 Положення про використання повітряного простору України, екіпаж не повідомив органи управління Повітряних Сил ЗС України про виконання польоту та не отримав дозвіл на виконання польоту;
- в порушення пункту 3.1.16 Правил польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному просторі України, затверджених наказом Мінтрансу від 16.04.2003 № 293, командир ПС при погіршенні метрологічних умов до значень, що не відповідають польоту за ПВП, не повернувся на аеродром вильоту або найближчий запасний аеродром, а розпочав зниження нижче безпечної висоти;
- в порушення вимог пункту 4.5.5 НПП ГА-85 технічна підготовка літака до польотів 01.02.2013, 06.02.2013, 07.02.2013 виконувалась командиром ПС, який не має свідоцтва персоналу з наземного обслуговування;
- особистий метеомінімум пілота не відповідав фактичній та прогнозованій погоді на час вильоту з ТЗПМ Озеряни;
- згідно з пунктом 4 наказу Укравіації від 04.02.1998 № 40 та Актом оцінки технічного стану двигуна АШ-62ІР зав. № К1641652, з метою проведення підконтрольної експлуатації в умовах встановлених ресурсів в годинах від 12.03.2012 експлуатація літака з двигуном АШ-62ІР зав. № К1641652 з 01.02.2013 була заборонена.
Згідно з висновками комісії з розслідування, причиною аварії літака стало зниження ПС нижче безпечної висоти польоту, з метою встановлення візуального контакту з землею, після попадання літака в складні метеорологічні умови (туман та низька висота хмарності).
Супутні причини, що негативно вплинули на виникнення події:
- необґрунтоване рішення командира ПС про виконання польоту за відсутності достовірної метеоінформації по маршруту польоту та в запланованому районі посадки;
- політ у неповному складі екіпажу;
- відмова радіовисотоміра РВ-УМ (зі слів КПС);
16
- рішення командира ПС про подовження польоту після попадання в складні метеоумови (не прийняття рішення про повернення на а/д вильоту).
Рекомендації з попередження авіаційних подій надавалися у інформаційному бюлетені НБРЦА від 20.03.2013 № 3.1-2б.
Фактор: людський фактор (екіпаж), середовище.

_________________
Залог здоровья - не зарядка по утрам, а высота и скорость.


Вернуться к началу
  Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB