Форум Privat Aero

Сообщество людей, увлеченных авиацией
planes
Текущее время: 19 июн 2025, 21:13

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 09 июн 2013, 01:12 
Не в сети
Частый гость
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 апр 2011, 11:30
Сообщения: 407
...

PS
Два вопроса знающим матчасть:
- если в задней кабине кран уборки шасси не в нейтральном положении, уберется ли шасси из передней?
- если из задней кабины выключить магнето, остановится ли двигатель?

_________________
Служебной машине в спидометр не смотрят


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 09 июн 2013, 02:52 
Не в сети
Аналитик

Зарегистрирован: 19 апр 2011, 17:42
Сообщения: 2051
Откуда: Днепропетровск
Горелов писал(а):
...

PS
Два вопроса знающим матчасть:
- если в задней кабине кран уборки шасси не в нейтральном положении, уберется ли шасси из передней?
- если из задней кабины выключить магнето, остановится ли двигатель?

1. Не убираются из передней, если в задней кран на выпуск (вниз). Не выпускаются из передней, если в задней кран на уборку (вверх). Так задумано для контроля внимания курсанта в передней кабине.
2. Остановится.

_________________
Юрий Клёмин


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 09 июн 2013, 08:40 
Не в сети
Писатель
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 07 ноя 2011, 00:55
Сообщения: 717
вечного полета... (((


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 09 июн 2013, 10:13 
Не в сети
Новичок

Зарегистрирован: 06 май 2013, 18:59
Сообщения: 16
http://avtopoligon.info/news/v-aviakata ... -foto.html


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 09 июн 2013, 23:50 
Не в сети
Заглянувший

Зарегистрирован: 11 мар 2013, 00:42
Сообщения: 36
Кто хочет по прощаться с Анатолием Ивановичем. Завтра в понедельник в 12:00 на аэродроме "Чайка" будем его провожать........


Вернуться к началу
  Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Як-52 на Чайке
СообщениеДобавлено: 19 окт 2013, 03:33 
Не в сети
Продвинутый
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 30 апр 2011, 10:55
Сообщения: 946
Откуда: Альфа Центавра
Выводы комиссии (АНАЛІЗ РІВНЯ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ З ЦИВІЛЬНИМИ ПОВІТРЯНИМИ СУДНАМИ
УКРАЇНИ ЗА 1 ПІВРІЧЧЯ 2013 РОКУ):
2.1.2. 08.06.2013, о 08:43 при виконанні ознайомлювального польоту з кандидатом на льотне навчання в районі а/д Чайка на літаку Як-52, обліковий номер ЛА-0681, що експлуатується «ОСОУ Центральний Аероклуб», при виконанні першого розвороту, за попередньою інформацією, кандидатом на льотне навчання помилково було вимкнуто двигун, внаслідок чого літак перейшов у зниження, зіткнувся з землею та зруйнувався. Внаслідок події пілот загинув, кандидат на навчання отримав важкі травми.
Пілот - КПС – інструктор, 1949 р.н.; спеціальність льотчика-інструктора: Запорізький центр льотної підготовки в 1993 р.; освіта вища - Київський інститут інженерів цивільної авіації у 1979 р.; свідоцтво приватного пілота, термін дії до 25.04.2014 р.; медичний сертифікат, термін дії до 25.04.2014 р.; мінімум: ПВП 450 12х 5000 м.; остання перевірка техніки пілотування з імітацією відмови двигуна 24.04.2013 р., загальна оцінка «відмінно»; загальний наліт – 5473год. 41хв.; наліт на літаку Як-52 – 4117год. 29хв.; самостійний наліт на літаку Як-52 – 2380год. 34хв; наліт за останні три доби – 3год. 13хв.
Літак Як-52, заводський № 866911, обліковий знак ЛА-0681; виготовлений 16.09.1986 на авіазаводі в місті Бакеу, Румунія; на літаку виконано один ремонт 10.10.1989 на Шахтинскому АРЗ. Літак обліковано в обліковому реєстрі надлегких ПС та ПС аматорської конструкції. Літак експлуатується за технічним станом. Під час підготовки літака до польоту зауважень до працездатності систем і агрегатів планера та двигуна не було.
Двигун М-14П, заводський № КЯ 421002, виготовлений на заводі в м. Воронеж 04.05.1984. На двигуні виконано два ремонти, останній 05.12.1994 р. на заводі № 421. Напрацювання ЗПЕ 592год., ПОР 127 год. Призначений ресурс - 2250 год., міжремонтний - 500 год.
Повітряний гвинт В530ТА-Д35, заводський № 80000290, виготовлений у 1988 році, було виконано один ремонт. На момент встановлення ПГ на літак напрацювання було: ЗПЕ 562 год., напрацювання після останнього ремонту 164 год. На момент катастрофи напрацювання ЗПЕ 639 год., напрацювання після останнього ремонту 241 год. Призначений ресурс 2000 год.
Літак, двигун і повітряний гвинт експлуатуються за технічним станом в межах ресурсів.
Фактична погода аеродрому Київ "Чайка" за 07.39: вітер 140˚, 2-3 м/сек, видимість 10 км, хмарність розсіяна, нижня межа хмарності 1230 м., температура +24°С, температура точки роси 15°С, тиск 746 мм.рт.ст. (1015 гПа).
Відповідно до матеріалів відеозапису, який вівся в кабіні літака та свідченнями очевидців, комісія встановила наступний розвиток подій. На етапі підготовки арматури задньої кабіни до польоту, КПС допустив помилку не виконавши вимог пункту 7 «Інструкції з виконання ознайомлювальних польотів на літаку Як-52», і не встановивши в задній кабіні кран шасі в положення «Нейтрально». Внаслідок цього, після зльоту система прибирання шасі не включилася в роботу, оскільки кран шасі в задній кабіні, який являється командним в системі прибирання-випуску шасі, залишився установленим в положення «Випущено». За даними відеозапису (шуму роботи двигуна) комісія припускає, що КПС встановив номінальний режим роботи двигуна при цьому зрозумівши помилку, яку допустив при підготовці задньої кабіни до польоту. Після цього КПС намагається пояснити кандидату на льотне навчання, як поставити кран випуску-прибирання шасі в задній кабіні в положення «Нейтрально», щоб включити в роботу систему прибирання шасі в передній кабіні та де знаходиться кран випуску-прибирання шасі.
При виконанні першого розвороту кола польотів на кут 70-80°, кандидат на льотне навчання, неправильно зрозумівши пояснення КПС, замість запобіжної засувки крана шасі повертає галетний перемикач магнето ПМ-1 із положення «1+2» в крайнє праве положення «0», чим, відповідно до конструктивного налаштування системи запалення літака Як-52, припинив роботу обох магнето двигуна, що зупинило двигун.
Розслідування катастрофи проводить комісія НБРЦА.

_________________
Залог здоровья - не зарядка по утрам, а высота и скорость.


Вернуться к началу
  Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Majestic-12 [Bot] и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB