Добрый вечер всем!
Как многие знают, недавно были утверждены 
ПРАВИЛА польотів цивільних повітряних суден у повітряному просторі України в редактировании которых я принимал участие. Особого удовлетворения от проделанного я не испытываю, так как пришлось не улучшать нашу авиационную жизнь, а отстаивать сегодняшнюю свободу. 
Собственно,  мои возражения по содержанию были к следующим пунктам, что были опубликованы в проекте Правил:
1. 
План польоту повинен бути поданий:
     а) до початку польоту,  що виконується  в  межах  повітряного 
простору класу G; 2. 
Буксирування
За винятком умов, встановлених Державіаслужбою і наданих у інформації, рекомендації та/або дозволі відповідного органу ОПР буксирування повітряним судном іншого повітряного судна або будь-якого предмету забороняється. 3. 
Стрибки з парашутом
а) крім випадку аварійного стрибка та випадків, передбачених порядком, який встановлюється Державіаслужбою і наданий у інформації, рекомендації та/або дозволі відповідного органу ОПР, стрибки з парашутом забороняються.
б) у разі виконання планових стрибків з парашутом отримання дозволу від відповідного органу ОПР є обов’язковим.4. 
Акробатичний політ
а) крім випадків, передбачених порядком, який встановлюється Державіаслужбою і наданий у інформації, рекомендації та/або дозволі відповідного органу ОПР виконання акробатичних польотів повітряними суднами забороняється.
б) у кожному випадку виконання акробатичного польоту повинно бути узгоджено з відповідним органом ОПР.Всем понятно какую угрозу несли эти пункты для всех нас. После нескольких дней обсуждений с создателями этого документа были согласованны редакции этих пунктов которые явились результатом компромисса и, по моему мнению, не несут нам угрозы. 
Вот их содержание:
1. 
План польоту повинен бути поданий:
а) до початку польоту або його частини для того, щоб він був забезпечений диспетчерським ОПР;
б) до початку польоту, що виконується в межах повітряного простору класу G, за бажанням екіпажу отримати польотно-інформаційне та аварійне обслуговування; 2. 
Буксирування  повітряним судном іншого повітряного судна 
або будь-якого предмета  забороняється  без  дозволу  відповідного 
органу  ОПР  у  межах  контрольованого повітряного простору та без 
інформування відповідного органу ОПР у межах повітряного  простору 
класу G. 3. 
Крім  випадку  аварійного  стрибка,  стрибки з парашутом 
забороняються без дозволу відповідного повноважного органу  ОПР  у 
межах  контрольованого  повітряного  простору  та без інформування 
відповідного органу ОПР у межах повітряного простору класу G.4. 
Виконання акробатичних польотів повітряними суднами  над 
населеними  пунктами та скупченнями людей без дозволу відповідного 
повноважного  органу  ОПР  у  межах  контрольованого   повітряного 
простору  та  інформування  відповідного повноважного органу ОПР у 
межах повітряного простору класу G забороняється.С самым главным для нас пунктом о флайт-планах в пространстве G, произошло недоразумение. Несмотря на то, что в тексте Правил что были разосланы  авиакомпаниям Державиаслужбой этот пункт звучит в удобной для нас форме, на официальном веб сайте Верховной Рады в размещенном там тексте правил 
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 8206088417 осталась первоначальная формулировка пункта 6.2. 
Я созвонился с исполнителем из Державиаслужбы, с которым я имел дело, с просьбой разъяснить ситуацию. Он объяснил, что им известно об этом недоразумении и они работают над тем, что бы это исправить. С его слов, при прохождении через МинЮст, произошла техническая ошибка. Он пообещал, что при опубликовании в Урядовом Курьере (когда официально вступит в действие этот документ) будет согласованный с нами текст этого пункта.
Так же стоит отметить, что эти правила позволят летать нам ночью по ПВП. Но для этого нужно будет получить допуск на ночные полеты в пилотское.