Цитата:
Вы готовы перейти на ПВП? отвечаю: - Готов... А сам не пойму куда он клонит...
Я не видел в Рабочей Инструкции Диспетчера что бы была возможность у диспетчера инициировать переход на полет по ПВП.
Но это не значит что он не имел права этого предложить, и тем более это не значит что это незаконно.
Так как вы сами вправе указывать в FPL вид полетов, или комбинированные полеты (типа начало по ПВП потом переход на ППП или наоборот, OAT потом GAT или наоборот)
Скорей всего у вас была Высота в районе 5000ф и небольшая скорость и он вас захотел перевести "типа"(чё типа читайте ниже) на полетно-информационное обслуживание, если это было в классе "D". Ну так ка это было в УКББ а там класс "С" и ответственность за эшелонирование он несет и за ППП и за ПВП то я реально не понял этого гениального хода со стороны АТСО.
Наличие инструментального рейтинг по нашему законодательству предполагает наличие CPL, а раз у вас есть такое свидетельство, должно быть и соответствующие образование и наличие наглости спросить "А оно мене надо?"
Вот как оно "ТИПА" получается.
Про затвердження Правил польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному просторі України
Наказ Міністерства транспорту України
від 16 квітня 2003 року N 293
Цитата:
2.1.5. У повітряному просторі класу D дозволяються польоти за ППП та ПВП. Усі повітряні судна підлягають диспетчерському обслуговуванню. Повітряні судна, які виконують польоти за ППП, ешелонуються відносно повітряних суден, які виконують польоти за ППП і одержують інформацію про рух повітряних суден, які виконують політ за ПВП. Повітряні судна, які виконують польоти за ПВП, одержують інформацію про польоти (рух) інших повітряних суден у цьому повітряному просторі.
3.1.18. При польоті за ПВП командир повітряного судна відповідає за:
виконання правил і заданих умов польоту за ПВП;
витримування інтервалів ешелонування між повітряними суднами, що виконують польоти за ППП та ПВП у повітряному просторі ОПР класів D, E, F, G, а в повітряному просторі класу C між повітряними суднами, що виконують польоти за ПВП;
(абзац третій пункту 3.1.18 із змінами, внесеними згідно з
наказом Міністерства транспорту України від 31.01.2004 р. N 62)
витримування безпечної висоти;
точність витримування встановленого маршруту польоту;
своєчасну доповідь органу диспетчерського обслуговування про повернення на аеродром вильоту (запасний аеродром) або перехід на політ за ППП при погіршенні метеорологічних умов до значень, нижче встановлених при польотах у повітряному просторі ОПР класів B, C, D та E;
достовірність інформації про місцезнаходження повітряного судна та умови польоту;
точне і своєчасне виконання диспетчерських дозволів при польотах у повітряному просторі ОПР класів B, C і D;
своєчасне надання FPL органам ОПР для польоту в повітряному просторі класу B, C, D та E;
наявність відповідного працюючого навігаційного та іншого обладнання ПС, потрібного для виконання польоту в контрольованому повітряному просторі;
прийняття рішення про виконання зльоту чи посадки при фактичних метеорологічних умовах, стані злітно-посадкової смуги та інших відомих йому факторах, що впливають на безпеку польотів.
З,Ы, Тип ВС, скорость, высота? Класс ВП?